تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به من ايمان نياورده است آن كس كه شب سير بخوابد و همسايه اش گرسنه باشد. به من ايمان ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820069311




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تاکید مقاومت فلسطین بر مقابله باصهیونیست ها


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: تاکید مقاومت فلسطین بر مقابله باصهیونیست ها


گروه‌های مقاومت فلسطین در غزه با اشاره به نقض آتش بس از سوی رژیم اشغالگر قدس، تاکید کردند که مردم فلسطین با تجاوزگری رژیم صهیونیستی مقابله می‌کنند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر ، "سامی ابوزهری" سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) تأکید کرد، جنایت قتل و سوزاندن "محمد ابوخضیر" نوجوان فلسطینی، نقطه تحولی در مقابله با رژیم صهیونیستی است.
  ابوزهری در نشست خبری همچنین خواستار اجرایی شدن تجربه کمیته‌های مردمی برای حمایت از مردم روستاها و اردوگاه ها و مناطق فلسطینی در مقابل حملات صهیونیست ها شد.
  وی از انتفاضه فلسطینی‌ها در قدس اشغالی و کرانه باختری قدردانی کرد.
  گردانهای عزالدین قسام نیز در بیانیه ای اعلام کرد، ملت فلسطین به روشی که خود مناسب بداند، با تجاوزگری صهیونیست ها مقابله می‌کند. گردانهای قسام خاطرنشان کرد، دشمن صهیونیستی آتش بس را نقض کرد و مقاومت راه‌هایی را برای اداره نبرد در اختیار دارد که دوست و دشمن را غافلگیر می‌کند.
  وی تأکید کرد: ملت مقاوم ما دشمن صهیونیستی را شکست خواهد داد؛ ما برای همه احتمالات آماده هستیم و دشمن باید بداند که نبرد قبلی در غزه در مقایسه با آن چیزی  که در مرحله آتی آماده کرده‌ایم، در حد یک تفریح خواهد بود.
  گردانهای قسام با بیان این که توانایی‌هایش دشمن را غافلگیر می کند، خاطرنشان کرد: معادله تغییر کرده است و دیگر زمان به عقب باز نخواهد گشت و دیگر صبر نمی کنیم تا کسی ما را به خویشتن داری فرا بخواند.
  این گردانها با تأکید بر این که تهدیدات رژیم صهیونیستی مقاومت را نمی ترساند، به این رژیم وعده داد که تجاوزاتش را با واکنشی شدید پاسخ دهد.

حملات هوایی رژیم صهیونیستی به غزه از بامداد امروز به زخمی شدن 12 فلسطینی از جمله چندین زن و کودک منجر شده است.

از سوی دیگر، درگیری فلسطینی ها با نیروهای رژیم صهیونیستی در شمال قدس اشغالی همچنان ادامه دارد.


پنج شنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن