تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مهدى امت من كسى است كه هنگام پر شدن زمين از بيداد و ظلم، آن را پر از قسط و عدل ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814669238




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کاهش 14 درصدي سرقت در گلستان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۲ تير ۱۳۹۳ (۱۳:۵۰ب.ظ)
کاهش 14 درصدي سرقت در گلستان فرمانده نيروي انتظامي گلستان گفت: در سال 93 کاهش 25 درصدي در سرقت هاي مهم و کاهش 14 درصدي در مجموع سرقت ها را در استان شاهد بوده ايم.
به گزارش خبرگزاري موج، سردار محمود ميرفيضي اظهار کرد: در سرقت هاي به عنف 37 درصد کاهش وقوع، در کيف قاپي 54 درصد کاهش، در سرقت هاي تحت پوشش 100 درصد کاهش وقوع، در سرقت مغازه 23 درصد، منزل 33 درصد، موتورسيکلت 13 درصد و اتوموبيل 33 درصد کاهش وقوع جرم را در استان در سه ماه اول سال شاهد بوديم .
وي تصريح کرد: يکي از مطالبات مهم مردم از ما برخورد با سرقت است و از سال گذشته قرارگاه مبارزه با سرقت در کشور راه اندازي شده است و ما نيز 9 ماه است که در استان اين قرارگاه را راه اندازي کرده ام.
مير فيضي افزود: در حوزه کشف نسبت به سال قبل 45 درصد افزايش کشف را داشتيم و تاکنون 80 درصد سرقت هاي منازل استان، 97 درصد سرقت هاي موتور و 100درصد سرقت هاي خشن کشف شده است و در کل سرقت هاي مهم 93 درصد وقوع کشف داشتيم که اين آمار در کل سرقت ها به 81 درصد مي رسد.
وي بيان کرد: در جرم قتل در استان 43 درصد کاهش وقوع قتل داشتيم و در اين مدت 8 فقره قتل در استان رخ داده است که هر 8 فقره کشف شده است.
سردار مير فيضي ادامه داد: 43 هزار و 944 نفر طي اين مدت در استان اعمال قانون شدند که رشد 30 درصدي را در اين قسمت شاهد بوديم و 12 جلد گواهينامه در اين مدت به دليل تخلف بالاي 30 نمره منفي توقيف شد.
فرماندهي انتظامي گلستان از معرفي 7 سازمان متخلف در بحث تصادفات به مراجع قضايي خبر داد و گفت: 8782 جلد گواهينامه طي اين مدت صادر شد و 17 هزار خدمات به مالکين خودروها در بحث تعويض پلاک ارائه شد.
وي در ادامه از برقراري 117 هزار تماس در اين مدت با 110 خبر داد و گفت: 46 هزار و 500 تماس اجرايي شد و 42 هزار تماس نيز در خواست ارشاد و راهنمايي بود و 28 هزار بقيه غير قابل پيگيري بود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن