تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تکمیل روزه به پرداخت زکاة یعنى فطره است، همچنان که صلوات بر پیامبر (ص) کمال نماز ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821177598




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح هجرت 3 موجب موجب رشد و تعالی دانش آموزان می گردد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیر آموزش و پرورش مرحمت آباد : طرح هجرت 3 موجب موجب رشد و تعالی دانش آموزان می گردد خبرگزاری پانا: مدیر آموزش و پرورش مرحمت آباد گفت: یکی از بسترهای مهم رشد و تعالی دانش آموزان مشارکت در فعالیت های سازندگی و معنوی است.
۱۳۹۳ پنج شنبه ۱۲ تير ساعت 12:40



به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، به گزارش خبرگزاری پانا، آیین افتتاحییه طرح هجرت ۳ با حضور دانش آموزان پسر مدارس منطقه مرحمت آباد و با همکاری اداره آموزش و پرورش و سپاه شهرستان میاندوآب برگزار شد.  
رستم پور مدیر آموزش و پرورش مرحمت آباد  در این مراسم با تبریک ماه مبارک رمضان اظهار داشت: یکی از بسترهای مهم رشد و تعالی دانش آموزان مشارکت در فعالیت های سازندگی و معنوی است و آشنایی بیشتر دانش آموزان با مهارتهای شغلی و گروهی، خدمات رسانی و محرومیت زدایی در مناطق محروم را از دیگر اهداف در نظر گرفته شده برای این طرح می باشد .
 
مدیر آموزش و پرورش مرحمت آباد اذعان داشت : طرح هجرت ۳ با هدف بکارگیری دانش آموزان بسیجی و کمک به بازسازی مدارس در قالب برنامه های فرهنگی ، علمی ومذهبی در ایام تابستان از امروز فعالیت خود را شروع خواهد کرد .
 
 سرگرد جعفری مسئول بسیج دانش اموزی شهرستان میاندوآب در ادامه جلسه با تاکید بر اهمیت اوقات فراغت در قالب طرح هجرت 3 بیان داشت : این طرح به منظور آشنایی دانش آموزان با فعالیت های عمرانی ، محرومیت زدایی و کاهش هزینه های بازسازی مدارس می باشد.
 
وی در پایان با ذکر اینکه دانش آموزان نسبت به انجام سازندگی کشور تعلق خاطر بیشتری داشته باشند گفت : این طرح با مشارکت دانش آموزان در قالب طرح هجرت 3 واجرایی شدن برنامه های این طرح در سطح مدارس منطقه برگزار می شود .
 
در ادامه جلسه محرابی معاونت پرورشی آموزش و پرورش مرحمت آباد گفت : از امروز با افتتاحیه برنامه های طرح هجرت 3 شما دانش آموزان با برنامه ریزی صحیح و همکاری در فعالیت های عمرانی، بهسازی، مرمت و زیباسازی مدارس منطقه تلاش خواهید نمود و طرح هجرت 3 علاوه بر پر کردن اوقات فراغت شما دانش آموزان بسیجی خودباوری و اعتماد به نفس را نیز در شما افزایش می دهد.
 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن