تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فريب نماز و روزه مردم را نخوريد، زيرا آدمى گاه چنان به نماز و روزه خو مى كند كه اگر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818862465




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ثبت ۴ ازدواج به ازاي هر طلاق در قم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۲ تير ۱۳۹۳ (۷:۲۵ق.ظ)
مديرکل ثبت احوال استان قم: ثبت ۴ ازدواج به ازاي هر طلاق در قم مديرکل ثبت احوال استان قم گفت: آمار طلاق قم رشد نداشته است و به ازاي هر ۴ ازدواج، تنها يک طلاق ثبت مي شود که نشان دهنده توجه مردم به سنت حسنه ازدواج است.
به گزارش خبرگزاري موج، مديرکل ثبت احوال استان قم که در جلسه ثبت وقايع حياتي قم سخن مي‌گفت، اظهار کرد: رشد طلاق در قم متوقف شده است هم اکنون به ازاي هر 4 ازدواج، يک طلاق در قم ثبت مي‌شود.
ولي الله عسگري افزود: از آغاز طرح صدور شناسنامه مکانيزه بزرگسال، 88187 نفر موفق به دريافت شناسنامه جديد شده‌اند که از يک ميليون سيصد هزار نفر، تعداد کمي شناسنامه جديد دريافت کرده‌اند و بايد در يک مدت کوتاه اين مسئله اصلاح شود زيرا شناسنامه‌هاي جديد، از ايمني بالايي برخوردار هستند.
وي تصريح کرد: 98.5 درصد وقايع لازم به ثبت، امسال ثبت شده‌اند که رشد خوبي است و مراکز و بيمارستان‌ها از طريق پهناي باند مناسبي به سازمان ثبت متصل هستند.
مديرکل سازمان ثبت احوال استان قم از آرشيو ديجيتال تمامي شناسنامه‌هاي قم خبر داد و گفت: شناسنامه تحت وب هم اکنون صادر مي‌شود و روزانه 150 شناسنامه جديد در قم صادر مي‌شود که البته سهميه کمي است.
عسگري خاطرنشان کرد: روزانه امکان صدور هزار کارت هوشمند در قم وجود دارد اما اخيراً به علت هماهنگي کشوري، صدور اين کارت در قم متوقف شده است زيرا قبلاً تنها در قم اين کارت‌ها صادر مي‌شد اما اکنون بايد هماهنگي کشوري باشد و تنها کارت‌هاي اول صادر مي‌شود.
وي با اشاره به درآمدهاي اين سازمان، اظهار کرد: سال گذشته نزديک به يک ميليارد و صد و پنجاه ميليون تومان از صدور کارت ملي، کارت ملي هوشمند و شناسنامه درآمد داشته‌ايم و از سوي ديگر يک سري هزينه‌هاي مصرفي الزامي داريم که شامل خطوط ديتا، هزينه چاپگرهاي ويژه شناسنامه و ساير هزينه‌هاي ضروري است که بايد تأمين شوند تا خدمات ما بدون مشکل ادامه يابند.
مديرکل سازمان ثبت احوال استان قم خاطرنشان کرد: هرم سني جمعيت در حال جابجا شدن است و به سمت کاهش تولد رفته‌ايم که اين درسال هاي اخير مشخص است و بايد اصلاح شود.
عسگري افزود: در زمينه ازدواج، در دو ماه محرم و صفر ازدواجي صورت نمي‌گيرد و در ماه‌هاي ديگر، ازدواج به خوبي انجام مي‌پذيرد که شاهد 4 ازدواج به ازاي هر طلاق هستيم.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن