تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 26 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى على! از ارجمندى مؤمن در نزد خدا اين است كه برايش وقت مرگ، معيّن نفرموده است...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806629498




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تابش: تربیت اسلامی موجب شکل گیری شخصیت های والا مقام می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تابش: تربیت اسلامی موجب شکل گیری شخصیت های والا مقام می شود یزد - ایرنا - نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی گفت: تربیت اسلامی و تمسک به دعا و ندبه موجب شکل گیری شخصیت انسانهای بزرگ و والامقام می شود.


به گزارش ایرنا، ˈمحمدرضا تابشˈ روز چهارشنبه در جمع نمازگزاران مسجد جامع شهر اردکان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محراب آیت الله محمد صدوقی و فرزندش (امام جمعه فقید یزد) افزود: این دوشخصیت والامقام با تمسک به اخلاق و فضیلت های انسانی، منشا خیر و برکت برای مردم کشور و استان یزد بودند.
وی از تدابیر مقام معظم رهبری در هدایت و مدیریت کشور به سوی ترقی، توسعه و پیشرفت با حفظ شان و شخصیت والای مردم ایران و تامین امنیت پایدار تشکر و سپاسگذاری کرد.
تابش، همچنین از اقدامات و برنامه ریزی های دولت تدبیر و امید برای رفع مشکلات و نارسایی های داخلی و تنگنا های معیشتی مردم و تلاش در عرصه سیاست خارجی برای حل چالش با جهان غرب و برنامه های صلح آمیز هسته ای قدردانی کرد.
این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: وظیفه مسوولان و اهتمام مردم با درس آموزی از مکتب رمضان را تربیت انسان های شایسته، همچون صدوقی ها دانست که مایه فخر و مباهات مردم و منشا خیر و اثر برای ملک و ملت هستند.
تابش بر مغتنم دانستن ماه پرفیض و برکت رمضان برای خودسازی و کسب تقوا به آیات و احادیث مربوط به ماه مبارک رمضان اشاره کرد و مهمترین هدف قرآنی در بهره برداری از این ماه را کسب تقوا و پرهیزگاری خواند.
وی تاکید کرد: تنها امساک از خوردن و آشامیدن هدف رمضان نیست بلکه باید چشم و گوش و زبان و همه جوارح و اعضا ما جز خدا نبیند و نشنود و نگوید و جز برای رضایت او اقدامی نکند تا به مرتبه کسب تقوا که از ویژگی های بارز انسان مومن است دست یابیم.
نماینده مردم شهرستان اردکان در مجلس شورای اسلامی، رواج مسائل غیراخلاقی مانند دروغ، تهمت، غیبت و بهتان در جامعه ای که بر ترویج آموزه های اسلامی و شعائر دینی بنا شده است را نادرست خواند و از مردم بویژه دست اندرکاران و متولیان خواست زمینه بروز فضیلت هایی که انسان را به مرتبه قرب الهی می رساند فراهم کنند.
تابش، همچنین با اشاره به توسعه پرشتاب شهرستان اردکان؛ برخی چالش ها و مشکلات این مسیر را برشمرد و اظهار امیدواری کرد با توجه و برنامه ریزی مسوولان و همکاری مردم مشکلات به حداقل برسد و توسعه ای رقم بخورد که در آن رشد اقتصادی همراه با عدالت اجتماعی و حفظ محیط زیست مورد توجه و اهتمام قرار گیرد.
وی از مسوولان شهرستان خواست در همه مسائل و اقدامات رضایت مردم را که موجب رضایت حضرت باری تعالی خواهد شد در نظر داشته باشند.
شهید محراب آیت الله محمد صدوقی نماینده امام راحل در استان و امام جمعه یزد در 11 تیرماه 1361 (دهم ماه مبارک رمضان 1402 هجری قمری) بعد از نماز پرشکوه جمعه مورد حمله منافقین سیاه دل قرار گرفت و در سن 75 سالگی دعوت حق را لبیک گفت. ک/2
7544/616

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




11/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن