تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به آنچه می ‏داند عمل كند، خداوند دانش آنچه را كه نمی ‏داند به او ارزانى م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819441412




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ذخیره قطعی معادن آماده برداشت در تربت حیدریه 63 میلیون تن اعلام شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

ذخیره قطعی معادن آماده برداشت در تربت حیدریه 63 میلیون تن اعلام شد تربت حیدریه - ایرنا - رییس اداره صنعت، معدن و تجارت تربت حیدریه گفت: ذخیره قطعی معادن آماده برداشت در این شهرستان بیش از 63 میلیون تن است.


ˈمحمد سلطانپورˈ روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: از این مقدار ذخایر معدنی، سالانه ۶۰۰ هزار تن انواع محصولات استخراج می شود.
وی گفت: در شهرستان تربت حیدریه 44 معدن فعال در زمینه های گرانیت، خاک صنعتی، خاک لاشه، کرومیت، مرمریت، کائولین، گچ خاکی، طلا، نقره و مس، سنگ آهک و گل سفید وجود دارد.
او اظهار کرد: در معادن این شهرستان برای ۶۰۰ نفر بصورت مستقیم اشتغال ایجاد شده است.
سلطانپور با اشاره به مشکلات معدنکاران تربت حیدریه افزود: کمبود نقدینگی، زیاد بودن بهره های بانکی، نوسانات قیمت مواد اولیه بخشی از دغدغه های معدن کاران این شهرستان است.
وی با اشاره به فعالیت صنایع تبدیلی در تربت حیدریه بیان کرد: ۸۴ واحد صنعتی و کارگاهی در این شهرستان فعال است که اشتغال دو هزار و ۲۶۱ نفر را بصورت مستقیم فراهم کرده است.
رییس اداره صنعت، معدن و تجارت تربت حیدریه با اشاره به احداث کارخانه قند، افزود: این کارخانه در زمینه تولید قند کله و بسته بندی قند و شکر با ظرفیت پنج هزار تن، هزینه هفت میلیارد و ۴۲۰ میلیون ریال و اشتغالزایی برای ۳۰ نفر تا پایان سالجاری در این شهرستان به بهره برداری می رسد.
سلطانپور همچنین به احداث کارخانه تولید کیسه های پلی اتیلن در تربت حیدریه اشاره کرد و گفت: این کارخانه نیز با هزینه یک میلیارد و ۱۲۶ میلیون ریال در این شهرستان در حال ساخت است که تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد./2
2691 /664

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




11/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن