تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه قلب از فکر (در گناهان)، برتر از روزه شکم از طعام است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820346159




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مکزيک-هلند، رکورددار تماشاي تلويزيوني


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: مکزيک-هلند، رکورددار تماشاي تلويزيوني
بازي فوتبال مکزيک و هلند در مرحله يک هشتم نهايي جام جهاني برزيل را 10 ميليون و 200 هزار بيننده‌ي تلويزيوني تماشا کردند و رکورد جديدي را براي شبکه‌هاي تلويزيوني مکزيک ثبت کردند.

با اين که مکزيکي‌ها همچنان از باخت 2 بر 1 مقابل تيم هلند و حذف از چرخه‌ي جام جهاني اندوهگين هستند‌، شبکه‌هاي تلويزيوني اين کشور موفقيت کسب شد‌ه در زمينه تعداد مخاطبان را جشن مي‌گيرند.

براساس آماري که موسسه «نيلسن» ارائه داده، 10 ميليون و 200 هزار تماشاگر از 28 شهر مکزيک اين مسابقه‌ي فوتبال را از طريق تلويزيون دنبال کردند.

طبق اعلام دو شبکه تلويزيوني «تلويزا» و «تي‌وي ازتکا»، بازي مکزيک - کامرون شش ميليون نفر و مسابقه مکزيک - برزيل هشت ميليون و 200 هزار نفر را پاي تلويزيون‌ها نشاند.

به گزارش هاليوود ريپورتر‌، پوشش تلويزيوني رقابت مکزيکي‌ها مقابل تيم فوتبال کرواسي نيز 9 ميليون و 300 هزار مخاطب داشته است.

طبق گزارش به دست آمده‌، بازي مکزيک - هلند پرمخاطب‌ترين رقابت جام جهاني در کشورهاي اسپانيولي‌زبان شناخته شده است. باخت مکزيک مقابل اين کشور اروپايي از پرحاشيه‌ترين رويدادهاي ورزشي در مکزيک بوده است، چرا که خطا بر روي «آرين روبن» هلندي در لحظات پاياني، منجر به گل‌ برتري اين تيم و حذف مکزيک از گردونه رقابت‌هاي جام جهاني 2014 شد.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

چهارشنبه 1393/04/11 11:44





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن