تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نصيحت كردن در حضور ديگران، خُرد كردن شخصيت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815321353




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرمانده انتظامی تبریز از کاهش پنج درصدی جرایم در این شهرستان خبر داد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فرمانده انتظامی تبریز از کاهش پنج درصدی جرایم در این شهرستان خبر داد تبریز - ایرنا - فرمانده انتظامی تبریز از کاهش پنج درصدی جرایم در سه ماه امسال در این شهرستان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد.


به گزارش روزچهارشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ فرهنگ نوروزی با اشاره به برنامه ریزی های انجام شده برای مدیریت امنیت شهر گفت: در این چارچوب برنامه هایی در دو محور ایجاد تعامل درون سازمانی و برون سازمانی تدوین شده است.
وی اضافه کرد: برای موفقیت در این زمینه با تمام اقشار مردم، سازمان ها و نهادهای دولتی و خصوصی، اصناف، بازاریان و روحانیان دیدارهایی انجام تا مطالبات مردم برآورد و در جهت رفع مشکلات آنها تدابیر لازم اتخاذ شود.
سرهنگ نوروزی به کاهش میزان جرایم در ماه رمضان در تبریز اشاره کرد و گفت: در این ماه، طرح کنترل شبانه و کنترل افراد مشکوک و مظنون را با بکارگیری تمام توان انتظامی شهرستان در دستور کار داریم.
وی از مردم خواست در این ماه به هنگام ترک منزل توصیه ها و هشدارهای امنیتی پلیس انتظامی را بیش از پیش مورد توجه قرار دهند.
سرهنگ نوروزی با بیان اینکه در این ماه با کسانی که به هر دلیلی در ملاء عام تظاهر به روزه خواری کنند برخورد خواهد شد، یادآوری کرد: در این زمینه با دستگاه قضایی هماهنگی های لازم به عمل آمده تا با حرمت شکنان این ماه برابر قانون رفتار شود.
فرمانده انتظامی تبریز گفت: پلیس آماده است برای تامین امنیت محلات و اماکن از تمام ظرفیت های موجود از جمله نگهبانان محله یا همان پلیس محله محور استفاده کند.
سرهنگ نوروزی ادامه داد: پلیس در این زمینه با دریافت درخواست اهالی محله، مجتمع، پاساژ و دیگر اماکن از میان افراد بسیجی، متعهد، مومن و علاقه مند افرادی را به عنوان نگهبان تایید و برمی گزیند.
7240/587

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




11/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن