تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دنيا سراى بلا و گرفتارى و محل گذران زندگى و زحمت است خوشبختان از آن دل كنده‏اند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821181445




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توسعه سرمايه‌گذاري در فرودگاه آبادان دور از انتظار نيست


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ تير ۱۳۹۳ (۲۳:۲ب.ظ)
مدير فرودگاه آبادان: توسعه سرمايه‌گذاري در فرودگاه آبادان دور از انتظار نيست توسعه سرمايه‌گذاري در فرودگاه آبادان دور از انتظار نيست مدير فرودگاه آبادان با بيان اينكه اين فرودگاه قابليت سرمايه‌گذاري‌هاي بسياري را دارد، گفت: فضا براي تعامل و همكاري بخش خصوصي و ورود آن به بخش‌هاي مختلف فرودگاهي فراهم شده است.
به گزارش خبرگزاري موج، محمدرضا رضايي مدير فرودگاه آبادان با اشاره به اينكه فرودگاه آبادان با قرارگرفتن در منطقه آزاد اروند به‌عنوان يكي از مناطق آزاد كشور از اهميت و جايگاه ويژه‌يي برخوردار است، گفت: با توجه به اين جايگاه، به‌طور حتم توسعه سرمايه‌گذاري در اين فرودگاه دور از انتظار نيست.
وي با بيان اينكه فرودگاه آبادان قابليت سرمايه‌گذاري‌هاي بسياري را دارد، اظهار داشت: فضا براي تعامل و همكاري بخش خصوصي و ورود آن به بخش‌هاي مختلف فرودگاهي فراهم شده است.
وي ادامه داد: با توجه به همجواري فرودگاه آبادان با مرز كشور عراق، فرصت مناسبي است تا در صورت فراهم شدن امكانات و سرعت بخشيدن به فعاليت‌ها و پروژه‌ها در منطقه بتوانيم اقدامات حمل‌ونقل هوايي مناسبي را انجام دهيم.
رضايي با اشاره به اينكه تاكنون سرمايه‌گذاري قابل توجهي در اين فرودگاه صورت نگرفته است، گفت: به‌ منظور ورود سرمايه‌گذاران به اين فرودگاه نيازمند بسترسازي هستيم؛ زيرا اين فرودگاه با در اختيار اپرون، آشيانه و سوله مجاز و همچنين مساحت زيادي زمين به‌منظور احداث فضاهاي نگهداري و تخليه و بارگيري زمينه را براي ورود بخش خصوصي فراهم كرده است.
وي خاطرنشان كرد: فرودگاه آبادان از امكانات و شرايط مناسبي براي ايجاد ترمينال بار و آموزشگاه خلباني برخوردار است و براي مذاكره با سرمايه‌گذاران جهت فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري به صورت اجاره و مشاركتي اعلام آمادگي مي‌كند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن