تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات عقل تحمّل نادانان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820989513




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وقتی خلیفه جانی داعش، رأفت بخرج می دهد!


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:



وقتی خلیفه جانی داعش، رأفت بخرج می دهد!
رهبر گروه تروریستی داعش فرمان عفو تعدادی از زندانیان را صادر کرده و یک سازمان مدافع حقوق بشر از این گروه خواسته دانش آموزان کرد سوری را که ربوده است آزاد کند.



به این مطلب امتیاز دهید

 
به گزارش سرویس بین الملل جام نیوز، وب سایت "بی بی سی" (BBC) نوشت: «رهبر داعش فرمان عفو تعدادی از زندانیان را صادر کرده و یک سازمان مدافع حقوق بشر از این گروه خواسته دانش آموزان کرد سوری را که ربوده است آزاد کند.»
 
 
بر اساس این گزارش، روز سه شنبه (۱۰ تیر)، وبسایت متعلق به گروه موسوم به داعش، گزارش کرد که ابوبکر بغدادی، رهبر این گروه، بیش از یکصد نفر را که توسط داعش در شهر حلب در سوریه بازداشت و زندانی شده بودند عفو کرده است.
 
 
دستور عفو زندانیان یک روز پس از آن صادر شد که گروه موسوم به "دولت اسلامی عراق و شام" اعلام کرد که از روز اول ماه رمضان، در مناطقی از شرق سوریه و غرب عراق که در تصرف دارد، "حکومت اسلامی" برقرار کرده و از ابوبکر بغدادی به عنوان رهبر مسلمانان نام برد. این گروه گفت که نام خود را از داعش به حکومت اسلامی تغییر داده است.
 
 
 
در خبری دیگر، دیده‌بان حقوق بشر، از سازمان‌های بین‌المللی مدافع حقوق بشر، از داعش خواسته است تا بیش از یکصد و پنجاه دانش آموز کرد را که روز ۲۹ مه در سوریه ربوده فورا آزاد کند.
 
 
به گفته دیده‌بان حقوق بشر، این دانش آموزان پس از امتحان پایان سال، با اتوبوس عازم شهر عین العرب بودند که نفرات مسلح داعش در منطقه‌ای در شمال شهر حلب اتوبوس‌های حامل آنان را متوقف کردند و دانش آموزان را با خود بردند.
 
 
رسانه دولتی انگلیس می افزاید: «اکثر دانش آموزان ربوده شده پسر هستند و داعش تا کنون حدود ده دانش آموز دختر را که همراه آنان ربوده بود آزاد کرده است. نهادهای مدافع حقوق بشر نگران آن هستند که اسلامگرایان در صدد باشند دانش آموزان ربوده شده را برای شرکت در عملیات نظامی آموزش دهند هر چند هنوز شواهدی در این زمینه در دست نیست.»
 
 

bbc

 
 
 





۱۰/۰۴/۱۳۹۳ - ۲۰:۳۲




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن