تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك حديث بفهمى بهتر است از آن كه هزار حديث [نفهميده] نقل كنى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820088695




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهرداری شاهین شهر 16 میلیارد ریال به مساجد و حوزه علمیه کمک کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

شهرداری شاهین شهر 16 میلیارد ریال به مساجد و حوزه علمیه کمک کرد اصفهان- ایرنا- سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شاهین شهر از کمک بیش از 16 میلیارد ریالی شهرداری و شورای شهر به مساجد و حوزه های علمیه خبر داد.


به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت الاسلام ˈعلی کریمیˈ گفت: با رایزنی و پی گیری مستمر مسوولان اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شاهین شهر، شهرداری این شهرستان جهت اجرای طرح های عمرانی و ساماندهی مساجد بالغ بر 9 میلیارد و 500 میلیون ریال به مساجد کمک کرد.
سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شاهین شهر ادامه داد: از دیگر اقدامات انجام شده در سه ماهه اخیر جذب مساعدت های شهرداری و شورای شهر شهرستان به منظور اجرای طرح های عمرانی حوزه های علمیه خواهران و برادران شاهین شهر است.
وی گفت: این دو نهاد اجرایی بالغ بر هفت میلیارد ریال به حوزه های علمیه شهرستان شاهین شهر کمک کردند.
حجت الاسلام کریمی اضافه کرد: اجرای تمام طرح های عمرانی در مساجد و حوزه های علمیه با نظارت دفتر فنی عمرانی شهرداری صورت خواهد گرفت.

*** رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان لنجان گفت: سند مالکیت موقوفه حمام سده اخذ شد.
ˈمحمدرضا ترحمیˈ اظهار کرد: پس از تحقیق، بررسی و تلاش مسوولان اداره اوقاف شهرستان لنجان، سند مالکیت حمام سده که یکی از رقبات موقوفه حاج ملاحسین صباغ است، اخذ شد.
وی تصریح کرد: در سنه 1297 هجری قمری سید نعمت الله به وصیت حاج ملاحسین صباغ، رقبه ای در سده لنجان را با بیان 19 نیت متفاوت وقف نموده است.
ترحمی گفت: این رقبه با داشتن 584 مترمربع مساحت از ارزش تاریخی نیز برخوردار است.
وی به دیگر رقبات موقوفه حاج ملاحسین صباغ اشاره و خاطر نشان کرد: از دیگر رقبات این موقوفه 690 جریب زمین می باشد که اکنون در تصرف ذوب آهن قرار دارد و پرونده قضایی آن در دادگاه جاری است.

*** سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خمینی شهر از اخذ سند رقبه موقوفه مسجد آقاعلی اکبر خبر داد.
حجت الاسلام ˈمهدی قربانیˈ اظهار کرد: موقوفه مسجد آقاعلی اکبر با 10 رقبه از جمله مدرسه بنت الهدی در سال 1335 هجری قمری توسط واقف خیراندیش عبدالحسین وقف شده است.
وی افزود: این مدرسه با داشتن دو هزار مترمربع مساحت بالغ بر یک میلیارد ریال ارزش دارد و با نیت تامین هزینه های مسجد آقاعلی اکبر وقف شده است.
د / 7131/ 607

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




10/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن