تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند متعال، به بنده اش در هر روز نصيحتى عرضه مى كند، كه اگر بپذيرد، خوشبخت و اگر ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820890770




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شعب ویژه برای برخورد با روزه خواران در دادسراهای گیلان تشکیل شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

شعب ویژه برای برخورد با روزه خواران در دادسراهای گیلان تشکیل شد رشت - ایرنا - رییس کل دادگستری گیلان از تشکیل شعب ویژه برای برخورد با روزه خواران و هتک حرمت کنندگان به این ماه پر فضیلت در دادسراها و دادگستری های استان خبر داد .


به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈ احمد سیاوش پور ˈ روز سه شنبه در نشست شورای برنامه ریزی دادگستری استان ماه مبارک رمضان را ماه برکت ، تقوا ، خودسازی و تزکیه روح دانست و بر ضرورت رعایت موازین اخلاقی و دینی در این ماه مبارک تاکید کرد.
وی با اشاره به فرمایشات رهبرمعظم انقلاب در دیدار با مدیران دستگاه قضایی اظهار کرد: معظم له در این دیدار کار قوه قضاییه را بسیار اثربخش و تسری دامنه آن را به همه حکومت عنوان کردند.
سیاوش پور هماهنگی بین قوا ، جانشین پروری و تسریع در رسیدگی به پرونده های اجرای احکام را یکی دیگر از تاکیدات رهبر معظم انقلاب بیان کرد.
وی قوه قضاییه را تضمین کننده حق و عدالت دانست و افزود: حجم پرونده های موجود در دستگاه قضایی کشور در شأن نظام مقدس جمهوری اسلامی نیست و باید با رویکردهای پیشگیرانه و مناسب برای کاهش پرونده های قضایی تلاش کنیم .
وی مختومه کردن بیش از چهارصد هزار پرونده قضایی در مراجع ضایی استان طی سال گذشته را کاری بزرگ و طاقت فرسا دانست و افزود: برای کاهش زمان اطاله دادرسی و پرونده های اجرای احکام در سالجاری نیز برنامه ریزی مدونی صورت گرفته است .
سیاوش پور از تحقق کاهش 10 درصدی پرونده ها در فصل اول سال جاری توسط مراجع قضایی استان خبر داد و خاطر نشان کرد: تا پایان سال جاری 30 در صد از پرونده های موجود در دادگستری های استان کاهش خواهد یافت.ک/2
7296/695

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




10/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن