تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس سه روز آخر ماه شعبان را روزه بگيرد و به روزه ماه رمضان وصل كند خداوند ثواب روزه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819058731




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشترکان خانگی بیشترین میزان برق مصرفی را به خود اختصاص داده اند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مدیر عامل شرکت توزیع برق مازندران مشترکان خانگی بیشترین میزان برق مصرفی را به خود اختصاص داده اند ساری - ایرنا - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران گفت: با بررسی های صورت گرفته ، مشترکان خانگی بیشترین میزان برق مصرفی استان را به خود اختصاص داده اند.


ˈمنوچهر جعفریˈ روز سه شنبه در جلسه بررسی راهکارهای کاهش بار و انرژی و مدیریت مصرف برق استان افزود: هم اکنون 89/42 درصد فروش انرژی برق در بخش خانگی ، 68/9 درصد در بخش عمومی ، 43/14 درصد در بخش کشاورزی ، 94/24 درصد در بخش صنعتی و 6/8 درصد نیز در بخش تجاری به مصرف مشترکان می رسد.
وی شمار مشترکان زیر پوشش شرکت توزیع نیروی برق مازندران در بخش های خانگی ، صنعت و کشاورزی را بیش از یک میلیون و 136 هزار مشترک اعلام کرد و گفت: از این تعداد 904 هزار و 417 مشترک در بخش خانگی است که معادل 5/79 درصد برق مصرفی استان را به خود اختصاص داده اند.
وی همچنین شمار مشترکان واحدهای صنعتی زیر پوشش شرکت توزیع نیروی برق مازندران را هشت هزار و 346 مشترک ذکرکرد و گفت: با بررسی های صورت گرفته 24 درصد برق مصرفی استان مربوط به مشترکان بخش صنعتی است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران بر لزوم صرفه جویی و اصلاح الگوی مصرف برق تاکید کرد و اظهارداشت: مشترکان باید در زمان اوج مصرف ، از استفاده از لوازم خانگی پرمصرف خوددادری کنند.
جعفری ابراز امیدواری کرد تا با مدیریت مصرف و صرفه جویی در مصرف برق ، تابستان امسال را با کمترین قطعی برق در استان شاهد باشیم.
وی با بیان اینکه برای گذر از پیک تابستان به همدلی و همراهی اقشار مختلف مردم و مسوولان نیازمندیم ، گفت: جمع آوری انشعابات غیرمجاز ، اصلاح اتصالات سست ، کاهش تلفات انرژی و تعویض کنتور مشترکان پرمصرف ازجمله راهکارهای مهم در کاهش مصرف برق است.
وی از مشترکان خواست تا در ساعات اوج بار که از ساعت 12 ظهر تا 16 عصر و 20 تا 23 شب است ، از روشن کردن لوازم برقی پر مصرف غیرضرور خودداری کنند و مصارف این دسته از لوازم را به ایام تعطیل ، اوایل صبح و اواخر شب منتقل کنند.
جعفری ، انجام فعالیت های فنی ، اطلاع رسانی مناسب و اصولی ، آشنایی با تعرفه های جدید برق به ویژه در زمان اوج مصرف و درک مناسب ترین زمان در استفاده از لوازم برقی پر مصرف ، دقت به برچسب انرژی در هنگام خرید کالا و استفاده از ظرفیت رسانه های جمعی را از جمله راهکارهای اساسی در کاهش سریع بار و انرژی در تابستان سال جاری ذکرکرد.
وی با بیان اینکه به منظور جلوگیری از رشد فزاینده مصرف برق ، مدیریت مصرف و جلوگیری از آلودگی زیست محیطی سرمایه گذاری زیادی باید صورت گیرد ، گفت: لازم است شرکت های توزیع برق تلاش گسترده ای را به منظور تامین نیازهای جامعه به انرژی برق با حداقل هزینه انجام دهند.
وی افزود: شرکت توزیع برق مازندران در چند سال اخیر با استفاده ازتمام ظرفیت ها و امکانات ، تلاش های فراوانی در افزایش سطح اطلاعات و آگاهی عمومی مردم و فرهنگ سازی بهره وری و بهینه سازی مصرف برق انجام داده است.ک/3
2501/608

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




10/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن