تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804157408




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لزوم برخورد قاطع با قاچاقچیان در قم/ ریشه‌کن کردن مواد مخدر نیاز به عزم جهادی دارد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > قم حجت‌الاسلام صالحی منش مطرح کرد:
لزوم برخورد قاطع با قاچاقچیان در قم/ ریشه‌کن کردن مواد مخدر نیاز به عزم جهادی دارد
قم - خبرگزاری مهر: استاندار قم با اشاره به افزایش نگرانی‌ها در زمینه اعتیاد در قم، بر لزوم برخورد قاطع با قاچاقچیان در قم تاکید کرد.



به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدصادق صالحی‌منش صبح سه‌شنبه در جلسه شورای هماهنگی مواد مخدر استان قم که در تالار امام رضا(ع) استانداری قم برگزار شد، با اشاره به افزایش نگرانی‌ها در زمینه اعتیاد اظهار داشت: ایران به عنوان یک کشور وسیع و با جغرافیای بزرگ و اقوام گوناگون امروز به طور جدی گرفتار معضل مواد مخدر است و ما نمی‌توانیم در این زمینه خود را از دیگر بخش‌های کشور مستثنی کنیم.   وی با اشاره به اینکه امکان جزیره‌ای عمل کردن در حوزه اعتیاد وجود ندارد افزود: مسئولان استانی می‌توانند نسبت به مسئولیتی که به آنها واگذار شده مشکلات را کاهش دهند. رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قم با اشاره به اینکه سن اعتیاد در حال پایین رفتن است ادامه داد: این موضوع هم در نوع خود نگرانی را افزایش می‌دهد. وی افزود: بیکاری، طلاق، ناهنجاری‌های اجتماعی و سرقت از جمله مشکلاتی است که از مواد مخدر ناشی می‌شود حجت‌الاسلام صالحی منش با اشاره به ترفندهای سوداگران مرگ برای گرفتار کردن جوانان اضافه کرد: این نیست که جوان ما از ابتدا دعوت به وضعیتی کنند که معتاد در کنار خیابان افتاده است بلکه ابتدا با روش‌های فریبنده وارد شده و حتی در خانواده‌هایی که از هر حیث مصون بوده‌اند، نفوذ می‌کنند. وی با اشاره به شعار امسال گفت: اینکه مقام معظم رهبری مرتب مسئله مدیریت جهادی را تکرار می‌کنند، لازمه‌اش برداشته شدن موانع آن در اقتصاد و فرهنگ است که وجود مواد مخدر یکی از مهم‌ترین موانع است. استاندار قم ابراز داشت: زمانی در حکومت طاغوت می‌گفتیم که خانواده سلطنت خود در قاچاق مواد دست دارد و بدیهی است که مشکل اعتیاد حل نمی‌شود اما امروز نباید اوضاع به این گونه باشد. وی خاطرنشان کرد: اگر نیروی انتظامی، نیروهای امنیتی و سپاه اقتدار دارند که این اقتدار وجود دارد؛ چرا باید این مشکل باقی مانده باشد؟ حجت‌الاسلام صالحی منش ضمن تاکید بر برخورد قاطع با دانه درشتان قاچاق مواد مخدر عنوان داشت: باید ملاحظات را در برخورد با قاچاقچیان کنار گذاشته و برای حفظ و صیانت از فرزندانمان وارد شویم. وی گفت: اگر برخورد جدی با این مسئله نداشته‌ باشیم از کجا خواهیم دانست که حتی خانه‌های ما از این موضوع در امان باشد؟ رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قم با اشاره به تلاش‌های مجموعه دستگاه‌های استان برای مقابله با این مشکل افزود: هر یک از کمیته‌های شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر باید فعالیت‌های خود را با جدیت بیشتر و دغدغه فراوان برای رفع این مشکل پیگیری کند. وی با اشاره به اینکه در مسئله مواد مخدر هیچ بهانه‌ای نباید مانع کار ما شود گفت: همسایه ما کشور عربستان که ده‌ها برابر ما زائر و تردد افاغنه دارد، این موضوع را مدیریت کرده است و این مسائل نباید موجب شود که ما از وظیفه خود باز بمانیم. حجت‌الاسلام صالحی منش با اشاره به اینکه هیچ گونه نرمشی در مواجهه با مواد مخدر پذیرفته نیست افزود: مواظب باشید قم به یک جولانگاه مواد مخدر تبدیل نشود. وی با اشاره به اینکه ریشه کن کردن مواد مخدر در استان نیاز به عزم جهادی دارد بیان کرد: سال آینده باید در تمام عرصه‌ها بیش از 50 درصد رشد در امر مبارزه با مواد مخدر را شاهد باشیم.
 




۱۳۹۳/۴/۱۰ - ۱۳:۴۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن