تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خوبى و بدى در روز جمعه چند برابر (حساب) مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819497138




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز اجراي طرح معنوي شهر من، شهر نيايش در راستاي استقبال از ماه مبارك رمضان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ تير ۱۳۹۳ (۱۳:۳۰ب.ظ)
به همت شهرداري قم انجام گرفت: آغاز اجراي طرح معنوي شهر من، شهر نيايش در راستاي استقبال از ماه مبارك رمضان در آستانه ماه مبارك رمضان طرح معنوي شهر من شهر نيايش كه با هدف آماده‌سازي محيط مساجد و تكاياي سطح شهر قم جهت ميزباني از شهروندان برگزار شد، محيط پيرامون مسجد امام صادق(ع) شهرك فرهنگيان به عنوان نخستين مسجد ، طرح استقبال از رمضان با نظافت و غبارروبي در مسجد امام صادق(ع) منطقه فرهنگيان قم آغاز شد.
به گزارش خبرگزاري موج، شهرداري قم در آستانه فرا رسيدن ماه مبارك رمضان نسبت به اجراي طرح معنوي استقبال از ماه رمضان اقدام کرد..
در اين طرح مناسب سازي فضاهاي شهري با محوريت مساجد و تكايا مورد توجه قرار گرفت و در سطح مناطق قم به مرحله اجرا در آمد.
در راستاي اجراي طرح فوق كه در مسجد امام صادق(ع) منطقه فرهنگيان به اجرا در آمد، ضمن آسفالت اطراف اين مسجد، پاكسازي و نظافت پياده‌رو‌ها، بهسازي معابر منتهي به مسجد، پاكسازي ديواره‌ها از پوستر و... اجرايي گرديد.
همچنين با محوريت و حضور ماموران خدماتي شهرداري، اين مسجد شستشو و غبارروبي شد تا اين مسجد كه مورد توجه اهالي منطقه قرار دارد براي ماه مبارك رمضان آماده پذيرايي و استقبال از ميهمانان ضيافت الهي باشد.
شايان ذكر است: طرح استقبال از ماه مبارك رمضان در سطح مناطق هشت‌گانه قم در آستانه ماه مبارک رمضان به اجرا درآمده و مساجد شهر براي فرارسيدن ماه مبارك رمضان آماده سازي شدند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن