تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):سه چیز است که هر کس آن را مراعات کند ، پشمیان نگردد : 1 - اجتناب از عجله ، 2 - مشورت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802694603




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دستگاه‌هاي اجرايي با مديريت جهادي براي سازندگي استان قم تلاش کنند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ تير ۱۳۹۳ (۱۳:۲۳ب.ظ)
معاون برنامه ريزي و منابع انساني استانداري قم: دستگاه‌هاي اجرايي با مديريت جهادي براي سازندگي استان قم تلاش کنند معاون برنامه ريزي و منابع انساني استانداري قم گفت: از لحاظ اعتبارات و بودجه در شرايط سختي قرار داريم که مي توانيم با روحيه و مديريت جهادي از اين دوران بدتر گذر کنيم و به شرايط قابل قبولي برسيم.
به گزارش خبرگزاري موج، سيد حسن رضوي در جلسه شوراي اداري استان که در تالار معصوميه استانداري قم برگزار شده بود، با تجليل از کليه مديران و دستگاه هاي اجرايي استان قم در خدمات رساني به زائران و مسافران در مناسبت هاي نيمه شعبان، سالگرد امام (ره) و نيمه شعبان اظهار کرد: اميدواريم دستگاه هاي اجرايي با تلاش وکوشش و روحيه جهادي به وظايف خود عمل کنند تا رضايت مردم و خداوند را جلب کنند.
معاون برنامه ريزي و منابع انساني استانداري قم با اشاره به بحث تخصيص اعتبارات به استان قم افزود: از لحاظ اعتبارات و بودجه در شرايط سختي قرار داريم که مي توانيم با روحيه و مديريت جهادي از اين دوران بدتر گذر کنيم و به شرايط قابل قبولي برسيم.
وي افزود: براساس محدوديت منابع مالي تخصيصي براي طرح هاي عمراني نداشتيم اما با پيگيري هاي انجام شده اميدواريم تا پايان تيرماه اولين تخصيص رادر بحث هاي عمراني داشته باشيم.
رضوي با اشاره به اينکه با توجه به اعتبارات سال قبل در راستاي مباحث عمراني داشتيم بايد مباحث را مديريت مالي کنيم، تصريح کرد: در سال 93 در بخش آبفاي شهري و روستايي و راه و شهرسازي امدواريم که بتوانيم در قالب اعتبارات عدد و ارقام بهتري بگيريم.
معاون برنامه ريزي و منابع انساني استانداري قم با بيان اينکه در شرايط اقتصاد مقاومتي قرار داريم، خاطرنشان کرد: قاعدتا بايد متکي به توان داخلي باشيم تا آسيب پذيري کمتري براي کشور و استان داشته باشيم.
وي با تاکيد براينکه با اتکا به توان داخلي در حد توان خود مي توانيم از منابع استفاده بهتري داشته باشيم گفت: تکيه به توان و نيروي داخلي همواره تاکيد رهبر معظم انقلاب بوده است و دولت نيز اين موضوع را در دستور کار خود قرار داده اند.
رضوي بردقت دستگاه ها در راستاي اجراي وظايف و تکاليف تعريف شده تاکيد کرد و افزود: لازم است مردم در کارها مشارکت داشته باشند، از اين ظرفيت بايد به نحو احسن استفاده شود.
معاون برنامه ريزي و منابع انساني استانداري قم با اشاره به سهميه هاي ارزي استان ها بيان کرد: سهميه ارزي که براي استان تعريف شده رقمي حدود 650 ميليون دلار براي استان قم در نظر گرفته اند.
وي با بيان اينکه بيش از 90 درصد دستگاه ها براي دريافت اعتبارات مشکلي ندارند، خاطرنشان کرد: اعتبارات هزينه اي استان قم در بودجه 92-93 در تملک دارايي 5 و چهار دهم درصد افزايش داشته است.
معاون برنامه ريزي و منابع انساني استانداري قم تصريح کرد: استان قم فرهنگي محسوب مي شود از همين رو اعتباري بالغ بر 1270 ميليارد تومان براي ان تعريف شده است.















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن