تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بار خدايا! حسن و حسين را دوست بدار و دوستداران آن دو را نيز دوست بدار.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820094399




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیش بینی جذب چهار هزار حامی جدید درماه رمضان برای ایتام هرمزگان


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

پیش بینی جذب چهار هزار حامی جدید درماه رمضان برای ایتام هرمزگان بندرعباس - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) هرمزگان پیش بینی کرد: در ماه مبارک رمضان بویژه در طرح اکرام ایتام چهار هزار حامی جدید برای ایتام تحت حمایت این نهاد جذب شود.


به گزارش ایرنا، ˈمرتضی موصلیˈ سه شنبه در نشست با خبرنگاران افزود: 15 هزار و 431 حامی حمایت 10 هزار و 689 یتیم را برعهده دارند اما باتوجه به سرانه پائین ایتام استان نسبت به کشور درصدد جذب حامی جدید هستیم.
وی بیان داشت: درهفته اکرام ایتام و اطعام نیازمندان که از 15 تا 21 رمضان همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) آغاز می شود، 180 پایگاه در مساجد استان برای جذب حامی شکل می گیرد که دربندرعباس درکنار امامزاده سیدمظفر(ع) این پایگاه دایر می باشد.
مدیرکل کمیته امداد هرمزگان اظهارکرد: طرح حمایت از بیماران صعب العلاج (طرح شفا)، توزیع 20 هزار سبد غذایی برای خانوارها، سرکشی ودیدار از خانواده های ایتام با حضور مسوولان واصحاب رسانه، محفل انس با قران در 120 مسجد شهرستان استان، نشست تخصصی حامیان با ایتام و برگزاری سفره های ایتام وافطاری از دیگر برنامه های امداد برای افراد نیازمند تحت پوشش است.
موصلی همچنین از شهروندان خواست جهت کمک به نیازمندان وایتام تحت پوشش کمیته امداد استان کمک های نقدی خود را به شماره حساب 0104300430007 سپهر واریز کنند.
گفتنی است سال گذشته حامیان 91 میلیارد ریال به ایتام تحت حمایت کمیته امداد هرمزگان کمک کردند. ک/2
7195/668

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




10/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن