تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هیچکس تا زبانش را نگه ندارد از گناهان در امان نیست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821166671




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسائل خانوادگی مهمترین دلیل تماس با مرکز مشاوره بهزیستی زنجان است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > زنجان عطایی:
مسائل خانوادگی مهمترین دلیل تماس با مرکز مشاوره بهزیستی زنجان است
زنجان - خبرگزاری مهر: معاون امور اجتماعی بهزیستی استان زنجان با اشاره به اینکه هزار و 882 نفر با سامانه123 بهزیستی استان زنجان تماس گرفته اند گفت: بیشترین تماس‌ها در زمینه مشکلات خانوادگی بوده است.



به گزارش خبرنگار مهر، فرزانه عطایی شامگاه دوشنبه در جلسه شورای قضایی استان افزود: سند کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در حال تنظیم است. وی اظهار داشت: در این راستا برای تدوین این سند نیاز به آمار و اطلاعات است که در این میان باید دستگاههای متولی مساعدت لازم را در اجرای این سند داشته باشند و در این زمینه بهزیستی استان زنجان در این زمینه آموزش و مشاوره های لازم را داشته است. معاون امور اجتماعی بهزیستی استان زنجان گفت: بهزیستی در زمینه آموزش و ارائه مشاوره‌های لازم اقدامات لازم را انجام داده است.

عطایی تاکید کرد: خشونت، طلاق، زنان آسیب دیده از طلاق و فرار از منزل نیز بیشترین تماس هایی بوده که با سامانه 123 گرفته شده است. در ادامه این جلسه معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان زنجان بااشاره به اینکه بین حجاب دانش‌آموزان دختر در مدارس و حجاب در اجتماع تضاد وجود دارد گفت: متاسفانه شرایطی که در جامعه ما وجود دارد برخلاف آموزش‌هایی است که آموزش و پرورش ارائه می‌دهد.

 علیرضا سیاری تصریح کرد: آموزش و پرورش برنامه‌های مختلف فرهنگ عفاف و حجاب را ترویج می‌دهد.  وی گفت: آموزش و پرورش یکی از دستگاه‌های تاثیرگذار در بحث پیشگیری اولیه است چرا که با جمع کثیری از دانش آموزان ارتباط دارد. معاون تربیت بدنی و سلامت  آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه پیشگیری اولیه مربوط به مباحث آموزشی است یاد آورشد: آموزش و پرورش در این زمینه وارد شده و با ارائه آموزش‌های لازم نسبت به آگاه سازی دانش‌آموزان اقدام می‌کند.

   


۱۳۹۳/۴/۱۰ - ۱۰:۵۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن