تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بخشنده ترین شما پس از من کسی است که دانشی بیاموزد آنگاه دانش خود را بپراکند. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820245786




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کميته امداد در ترويج زکات موفق عمل کرده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ تير ۱۳۹۳ (۹:۵۷ق.ظ)
امام جمعه خاکعلي مطرح کرد؛ کميته امداد در ترويج زکات موفق عمل کرده است امام جمعه خاکعلي گفت: کميته امداد امام خميني(ره) در ترويج سنت هاي پسنديده اسلامي به ويژه احياي فريضه الهي زکات گام هاي ارزشمندي برداشته و موفق بوده است.
به گزارش خبرگزاري موج، حجت الاسلام اکبري اظهارداشت: فعاليت هاي خوبي در مسير فقرزدايي و خودکفايي و توانمند شدن اقشار آسيب پذير جامعه در استان قزوين انجام شده است که جا دارد از اقدامات خوب و ارزشمند نهاد مقدس کميته امداد در اين زمينه تقدير کرد.
وي بيان کرد: کميته امداد امام خميني (ره) در ترويج سنت هاي حسنه اسلامي به ويژه احياء و فرهنگ سازي در حوزه فريضه الهي زکات گام هاي ارزشمندي برداشته لذا ما هم وظيفه داريم در اين زمينه تعامل و همکاري خود را با اين نهاد خدمتگزار در زمينه زکات بيشتر کنيم.
امام جمعه خاکعلي افزود: همه طرح هاي کميته امداد برگرفته از آموزه هاي ديني و قرآني است و ما وظيفه شرعي و انساني خود مي دانيم که در ساير طرح هاي ارزشمند اين نهاد نيز فعاليت چشمگيري داشته باشيم تا خدمات مطلوب تر و بهتري به جامعه هدف ارائه شود.
حجت الاسلام اکبري يادآورشد: توسعه مراکز نيکوکاري در شهرها و روستاها زمينه هاي خوبي را در خدمت به خانواده هاي نيازمند فراهم کرده به همين دليل انتظار داريم اين مراکز با عزم بهتري به فعاليت هاي تاثيرگذار خود ادامه دهند.
وي تصريح کرد: همه وظيفه داريم مصارف زکات در بخشهاي مختلف را به کشاورزان و مردم روستاها بازگو کنيم و اولويت مصرف زکات را در مسير تامين نيازهاي خانواده هاي محروم هدايت کنيم.
امام جمعه خاکعلي يادآور شد: با توجه به اينکه سال جاري به نام اقتصاد وفرهنگ نامگذاري شده، انتظار داريم بخشي از زکات جمع آوري شده در امور ترويج شعائر ديني و فرهنگي هزينه شود تا اثار اين فريضه الهي در حوزه فرهنگ نيز بيش از پيش در جامعه مشاهده شود.















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن