تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه نيت فاسد شود، بلا و گرفتارى پيش مى آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819426006




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یکپارچه سازی مدیریت موجب تسهیل در فرایند مقابله با بحران می شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کردستان: یکپارچه سازی مدیریت موجب تسهیل در فرایند مقابله با بحران می شود خبرگزاری پانا:معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کردستان گفت: باید با یکپارچگی مدیریت شرایط را برای ارتقا سطح آمادگی مقابله بحران ها در جامعه تسهیل کنیم.
۱۳۹۳ سه شنبه ۱۰ تير ساعت 07:43



به گزارش خبرگزاری پانا،امیر قادری مراسم معارفه  داوود کمانگر مدیر کل جدید مدیریت بحران استانداری کردستان با بیان این مطلب گفت: امروزه افزایش میزان آمادگی مقابله با بحران های در جوامع از اهمیت فراوانی برخوردار است و بسیاری از کشورهای جهان توجه ویژه ای به ارتقا شاخص ها و راه های مقابله با این بحران با هدف کاهش  آسیب ها به عمل آورده اند.

وی افزود: به دلیل گسترش شهرها و شهر نشینی ضرورت توجه بیشتر به ایمنی در محیط زندگی را دو چندان شده است بطوریکه در کنار توجه به بحران های ترافیک، محیط زیست توجه به ایمنی شهر و شهروندان و روستاییان از اهمیت زیادی برخوردار است.

قادری  ادامه داد: وقتی بحث از مدیریتی بحران در هنگام وقوع بلایای طبیعی مانند زلزله یا سیل و دیگر حوادث مطرح می شود نباید از این واقعیت ممهم قافل شد که همواره خطراتی در زندگی فردی و اجتماعی وجود دارند که باید برای  براساس برنامه ریزی در مقابله با بحران های سازمانی با آنها مقابله کرد.

وی تصریح کرد: در حقیقت وقتی بحث از توسعه پایدار می کنیم باید سه مقوله عدالت اجتماعی، پویایی اقتصاد و حفاظت از محیط زیست و زندگی اجتماعی را در اولویتی قرار داد که در حال حاضر نیز در سطح جهان مقوله دیگری تحت عنوان مدیریت بحران را نیز به آن اضافه می کنند یعنی اگر هماهنگی و بازدارندگی در زمان وقوع حوادث و بحران ها وجود نداشته باشد در نهایت یک مشکل اصلی بوجود خواهد آمد و به سمت مدیریت بحران با نگرش هرچه پیش آید خوش آید حرکت خواهیم کرد که برای جلوگیری از برخی مشکلات و نارسایی ها در این حوزه باید با دقت وارد عمل شد.

 قادری واکنش به موقع و موثر دستگاه های اجرایی عضو ستاد مدیریت بحران استان کردستان را برای مقابله با هرگونه بحران و حادثه غیر مترقبه در جامعه بسیار حائز اهمیت برشمرد.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن