تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر جوانى كه در سن كم ازدواج كند ، شيطان فرياد بر مى آورد كه : واى برمن ، واى بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802502202




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرعامل آبفا: 42 کیلومتر از شبکه آبرسانی ایلام اصلاح و بازسازی شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مدیرعامل آبفا: 42 کیلومتر از شبکه آبرسانی ایلام اصلاح و بازسازی شد ایلام-ایرنا- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام از اصلاح و بازسازی 42 کیلومتر از شبکه های آبرسانی این استان در سال گذشته خبر داد.


«داراب بیرانوندی» روز سه شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: آب شهرهای استان از طریق هشت چشمه ، 60 حلقه چاه و همچنین سد چم گردلان تامین می شود.
وی افزود: پارسال در شهرهای استان با وجود تمامی کمبودهای اعتباری 42 کیلومتر شبکه پخش و خط انتقال آب اصلاح و بازسازی و 13 کیلومتر شبکه فاضلاب نیز اجرا شد.
مدیرعامل آبفای ایلام یادآور شد: آغاز عملیات اجرایی احداث تصفیه خانه فاضلاب شهر ایوان با مشارکت بخش خصوصی و طرح آبرسانی کوتاه مدت به شهرستان ملکشاهی از مهم ترین کارهای اجرایی انجام شده در سال گذشته بوده است.
بیرانوندی ادامه داد: تصفیه خانه فاضلاب شهرستان ایوان برای نخستین بار به روش bot و به منظور شتاب بخشی در روند طرح های آب و فاظلاب استان اجرایی شد.
وی تاکید کرد: هدف از اجرای این طرح جمع آوری و تصفیه فاضلاب خانگی، جلوگیری از آلودگی آب های زیرزمینی و همچنین ارتقاء بهداشت عمومی است که از بازیافت آن برای مصارف صنعتی و کشاورزی استفاده می شود.
مدیرعامل آب و فاضلاب شهری ایلام اجرای تصفیه خانه های فاضلاب در شهرهای ایلام، مهران، دهلران، دره شهر، و سرابله را از دیگر فعالیت های این شرکت عنوان کرد.
بیرانوندی یادآور شد: مطالعه تصفیه خانه و اجرای شبکه های جمع آوری فاضلاب در سایر شهرستان های استان نیز در دست اجرا بوده که در صورت تامین اعتبار لازم کار اجرایی آنها آغاز خواهد شد.
وی به طرح های آبرسانی در دست اجرای شرکت آبفای ایلام اشاره و بیان کرد: طرح آبرسانی به شهرستان بدره و شهرک شهید کشوری کلنگ زنی شده و کار اجرایی آن در حال انجام است.
مدیرعامل آبفای ایلام اضافه کرد: مخزن دو هزار متر مکعبی شهر آسمان آباد و پنج هزار متر مکعبی شهر ملکشاهی نیز به بهره برداری رسیده است.
بیرانوندی گفت: اصلاح و بازسازی شبکه های آبرسانی و توسعه فاضلاب نیازمند توجه ویژه فرمانداران در کمیته برنامه ریزی شهرستان ها و اهتمام جدی مدیران ارشد استان بوده و در این راستا امیدواریم با یک مدیریت صحیح، بحران های مربوط به کمبود آب در استان مرتفع شود.
وی اظهار کرد: طرح افزایش برداشت آب از سد گردلان به ایلام با ظرفیت 150 لیتر در ثانیه در مراحل پایانی بوده و برای اخذ انشعاب برق و به بهره برداری رسیدن آن به 55 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.
مدیرعامل آبفای ایلام افزود: پراکندگی تاسیسات، طولانی بودن شبکه ها و خطوط انتقال آب و پراکندگی و تعدد تامین آب و وضعیت جغرافیایی منطقه از مشکلات اصلی این شرکت بوده که باعث بالا رفتن قیمت تمام شده شده و با عنایت به پایین بودن نرخ فروش خدمات نسبت به تولید، زیان ده بودن شرکت بدیهی است.
بیرانوندی از دیگر مشکلات این شرکت را افزایش مصرف آب توسط شهروندان عنوان کرد و افزود: همکاری مردم در زمینه کاهش مصارف غیر ضروری و همکاری سایر عوامل اجرایی استان در زمینه فرهنگ سازی در مصرف بهینه آب ضرورت دارد و باید به این مقوله توجه جدی کرد.
122 هزار مشترک زیر پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب شهری اتان ایلام هستند. ک/3
702/540

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




10/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن