تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نادانى ريشه همه بديهاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819705370




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کنترل کیفیت مواد غذایی در زنجان اولویت کاری استاندارد است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > زنجان کارگرزاده:
کنترل کیفیت مواد غذایی در زنجان اولویت کاری استاندارد است
زنجان - خبرگزاری مهر: مدیر کل استاندارد استان زنجان گفت: کنترل کیفیت کالاها در ماه مبارک رمضان به ویژه اقلام پر مصرف در دستور کار است.



به گزارش خبرنگار مهر، داوود کارگرزاده ظهر دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران ، سازمان استاندارد را یک نهاد حاکمیتی اعلام کردوافزود: در این راستا این سازمان نظارت و بازرسی از کالاها و اقلام را در دستور کار جدی خود دارد.  وی با اشاره به اینکه در راستای ترویج فرهنگ استاندارد طرح هایی در طول ماه رمضان اجرا می شود اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان برای نظارت بر استاندارد بودن محصولات مورد استفاده و کالاهای عرضه شده ارزیابی ترازوها به ویژه در قنادی ها و  واحدهای عرضه کننده آش  و حلیم و همچنین روغن های سرخ کردنی، قند، شکر، انواع زعفران مورد استفاده، جعبه های مقوایی قنادی ها، کشک، شیر تازه و پنیر به طور جدی در دستور کار کارشناسان و بازرسان این سازمان است. مدیر کل استاندارد استان زنجان گفت:  طرح های نظارتی مختلفی سالانه در واحدهای تولیدی، صنعتی، خدماتی و صنفی اجرا می شود. کار گرزاده یادآورشد: بازرسان این دستگاه اجرایی در قالب اکیپ های تیمی اقدام به ورود به واحدهای صنفی فعال در ماه مبارک رمضان کرده و خرید کالا می کنند و با ارزیابی انجام گرفته در صورت تخلف با واحد صنفی برخورد جدی انجام می گیرد.

وی یاد آورشد: در صورتی که در بازرسی های انجام شده غیر استاندارد بودن ترازو ها مشخص شود درمرحله نخست کارشناسان اقدام به صدور اخطار و مالک را ملزم به برطرف کردن عیب ترازو می کنند و اگر بار دوم هم ترازو مشکل داشت آن واحد ملزم به جمع آوری است. مدیر کل استاندارد اسان زنجان گفت: در این بازرسی ها تاریخ تولید محصولات هم به جد مورد بررسی قرار می گیرد. کار گرزاده یاد آورشد: خوشبختانه در استان زنجان هیچ گونه واحد و کار خانه ای وجود ندارد که کالای غیر استاندارد به بازار عرضه کند. وی افزود:ما 22 هزار استاندارد داریم  در این میان کالاهایی که مشمول اجباری استاندارد باشند ما ورود می کنیم.      


۱۳۹۳/۴/۹ - ۱۵:۴۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن