تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نيت خوب صاحب خويش را به بهشت مى برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814679853




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کتاب آسمانی ما تفاوتی میان مردان و زنان قائل نگردیده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون استاندارسیستان وبلوچستان : کتاب آسمانی ما تفاوتی میان مردان و زنان قائل نگردیده است خبرگزاری پانا: معاون استاندارسیستان وبلوچستان در نشست بررسی مسائل و مشکلات زنان سیستان گفت :کتاب آسمانی ما تفاوتی میان مردان و زنان قائل نگردیده است و در سخنان امام (ره ) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) نیز این معنا بارها تکرار شده است .
۱۳۹۳ دوشنبه ۹ تير ساعت 15:34



به گزارش خبرنگار اجتماعی پانا، در این جلسه  که درمحل  فرمانداری ویژه  زابل برگزار شد ٰ، حلیمه عالی، ناظری و نمایندگان بانوان ادارات و تشکل های غیر دولتی  سیستان  نیزحضور داشتند هریک از حاضران جلسه  ضمن ارائه گزارشی از فعالیتهای انجام شده در حوزه کاری خود خواستار توجه بیشتر مسئولان به مسئله اشتغال بانوان شدند .  
در ادامه این جلسه  عالی نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی به بیان مشکلات  بانوان در حوزه سیستان پرداخته و  با اشاره به این موضوع که  من تاکنون در خواست های متعددی از مسوولین در زمینه ی  فراهم نمودن زمینه اشتغال برای بانوان سیستان داشته ام  گفت :  متاسفانه هیچ عنایتی در این مورد صورت نگرفته  است
 
وی همچنین اظهار داشت : با اینکه شصت درصد فارغ التحصیلان دانشگاهها از بانوان هستند ،در حوزه اقتصادی فقط ۵درصد  بانوان حضور دارند.
 
 عالی ،اعطای مجوز های استخدامی ویژه بانوان ، ایجاد بازارچه های محلی و زمینه سازی برای ایجاد تعاونی های صنایع دستی ، حمایت از کارگاه های اشتغال زایی ،بر طرف کردن کمبود ها  و اختصاص امکانات و سالن های اختصاصی ورزشی و ایجاد پارک برای زنان و کودکان ،حمایت از تشکل های غیر دولتی زنان وجوانان ، سوق دادن سرمایه گذاری ها  به سوی مناطق  محرومی چون سیستان و نامگذاری چند خیابان به نام زنان شهیده از صدر اسلام تاکنون را بعنوان خوسته های دیگر خود از مقامات کشوری و مسئولان استانی و شهر زابل مطرح نمود.
 
گفتنی است در بخش دیگری از این جلسه جمشید نژاد گفت: خواسته ی همه  ما یکی است و آن هم ایجاد اشتغال برای همه اقشار بویژه زنان و جوانان است ، وی افزود : در بحث اشتغال خوشبختانه تاکنون کارهای زیادی صورت گرفته که در اینده نزدیک به ثمر خواهد نشست.
/ محمد عمرانی / 












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن