تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگر بسم اللّه‏ را قرائت كنى، فرشتگان، تا بهشت تو را حفظ مى‏كنند و آن شفاى هر در...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802944268




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قانونگرایی،عقلانیت و پاسخگویی سه شاخص اصلی دولت تدبیر و امید است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مرکزی: قانونگرایی،عقلانیت و پاسخگویی سه شاخص اصلی دولت تدبیر و امید است اراک-ایرنا-معاون سیاسی وامنیتی استانداری مرکزی گفت: قانونگرایی، عقلانیت و پاسخگویی سه شاخص اصلی دولت تدبیر و امید و ملاک پیشبرد امور است.


ˈشکرالله حسن بیگیˈ روز دوشنبه در آیین معارفه فرماندار شهرستان اراک افزود: تاکید دولت یازدهم بر شناخت قانون و عمل به آن است و مدیران دولت با این رویکرد باید تکالیف خود را انجام داده و در افزایش اعتماد عمومی و تحقق حقوق مردم بکوشند.
وی اظهار کرد: سیاست های کلی نظام در حوزه اقتصاد مقاومتی، جمعیت و خانواده ،اشتغالزایی، تحقق اهداف سند چشم انداز 20 ساله متمرکز است که در تمامی این بخش ها قانونگرایی اصل است.
معاون سیاسی و امنیتی استانداری استان مرکزی بیان کرد: حفظ و ارتقای سلامت اداری و اقتصادی از موضوعات مورد تاکید دولت یازدهم است و غفلت از این مهم موجب شد که سال های گذشته با اختلاس سه هزار میلیاردی و رشد قارچ گونه بابک زنجانی ها در کشور مواجه شویم.
حسن بیگی در بخشی دیگر از سخنانش ویژگی مهم مدیر دولت اعتدال را پاکدستی و پرهیز از تصمیم های شتابزده و احساسی دانست و گفت: تقویت نظارت بر امور و هزینه صحیح اعتبار رسالت مهم مدیران دولت تدبیر و امید است.
وی ادامه داد: نظام مقدس جمهوری اسلامی برخاسته از خون شهدا و همراهی و بیداری مردم ولایتمدار و انقلابی است و مسوولان وظیفه دارند با حسن خلق، خوشرویی و صبر در پاسخگویی به مطالبات مردم و تکریم ارباب و رجوع بکوشند.
معاون سیاسی و امنیتی استانداری استان مرکزی گفت: فرمانداری اراک عالیترین مرجع تصمیم سازی در توسعه اقتصادی، سیاسی، فرهنگی مرکز استان مرکزی است و باید در سایه تدبیر به گونه ای از ظرفیت ها بهره بگیرد که کاستی ها به سرعت اصلاح شده و آهنگ تولید و توسعه در این خطه شتاب بگیرد.
حسن بیگی تصریح کرد: رشد اقتصادی کشور هم اینک منفی دو درصد است و اگر داعیه دار ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی هستیم باید نرخ رشد اقتصادی را به مثبت هشت درصد برسانیم و این جز با همت مضاعف، هوشمند و فرصت سازی میسر نیست.
معاون سیاسی و امنیتی استانداری مرکزی افزود: جذب سرمایه گذار از اولویت های مهم کاری در استان مرکزی است و رسالت مدیران دولتی آن است که مقابل پای سرمایه گذاران فرش قرمز پهن کند و زیرساخت ها و نیاز آن ها را در کوتاهترین زمان پاسخ دهند.
حسن بیگی اظهار کرد: استمرار امنیت پایدار در سایه تعامل دستگاه های نظارتی و امنیتی ممکن می شود و که فرمانداری ها باید در این راستا نیز بیش از پیش فعال باشند.
وی بیان کرد: تکیه دولت بر کار کارشناسی و پرهیز ازتصمیم های سلیقه ای و شتابزده است و همه دستگاه ها باید در نهادینه شدن این امر پافشاری کنند.
در این آیین ˈحسین بختیاریˈ به عنوان سرپرست فرمانداری اراک معارفه و از زحمات ˈمسلم پورقاسمیانˈ فرماندار پیشین این شهرستان تقدیر شد.
بختیاری، مدیرکلی بهزیستی استان مرکزی، ریاست بیمارستان امیرکبیر اراک و معاونت اجرایی بهداشت استان را در سوابق اجرایی خود دارد. ک/3
7112/560/

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




09/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن