تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):معناى گفته كسى كه بسم اللّه‏ مى‏گويد، يعنى نشانى از نشانه‏هاى خداوند را بر خود مى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820829839




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاری مراسم گرامیداشت یاد و خاطره سردار حاج احمد متوسلیان


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

برگزاری مراسم گرامیداشت یاد و خاطره سردار حاج احمد متوسلیان تهران- ایرنا- مراسم گرامیداشت یاد و خاطره سردار حاج احمد متوسلیان موسس و فرمانده لشگر 27 محمد رسول الله (ص) و سه دیپلمات دیگر همزمان با در آستانه سالروز ربایش آنها برگزار می شود.


به گزارش ایرنا به نقل از دست اندرکاران برگزاری این مراسم، این مراسم امروز (دوشنبه) نهم تیر ماه از ساعت 18 با حضور خانواده معظم شهدا ، رزمندگان ، بسیجیان در هیات علمداران دو کوهه برگزار می شود.
بر اساس این گزارش، این مراسم در حسینیه شهید حاج محمد ابراهیم همت واقع در روبروی متروی میدان شهدا با سخنرانی حجت الاسلام ماندگاری و روایتگری حاج حسین یکتا و مداحی مداحان اهل بیت برگزار می شود .
در پایان روزه داران عزیز مهمان سفره افطار شهدا خواهند بود .
شهید حاج احمد متوسلیان موسس و فرمانده لشگر 27 محمد رسول الله (ص) در اواخر خرداد سال ۱۳۶۱ در مأموریتی به همراه یک هیات عالی رتبه دیپلماتیک از مسئولین سیاسی-نظامی ایران راهی سوریه شد تا راه های مساعدت به مردم لبنان را بررسی کند.
وی ۱۴ تیر سال ۱۳۶۱ همراه با برخی اعضای هیات نمایندگی ایران هنگام ورود به لبنان با خودرو دیپلماتیک توسط فالانژیست ها متوقف و توسط نیروهایی اسرائیلی ربوده شدند.
اجتمام**1880**1436

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




09/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 218]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن