تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خانه اى كه در آن قرآن فراوان خوانده شود، خير آن بسيار گردد و به اهل آن وسعت داده ش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804805452




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دبیرکل اتحادیه جهانی آشوریان: پشت پرده جنایات گروهک داعش طرح تقسیم خاورمیانه دیده می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

دبیرکل اتحادیه جهانی آشوریان: پشت پرده جنایات گروهک داعش طرح تقسیم خاورمیانه دیده می شود ارومیه - ایرنا - دبیرکل اتحادیه جهانی آشوریان گفت: تخریب اماکن مقدسه در عراق نشان می دهد که پشت پرده جنایات ضد بشری گروهک تروریستی داعش، طرح تقسیم خاورمیانه وجود دارد.


ˈ یوناتن بت کلیا ˈ روز دوشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: تخریب اماکن مقدسه مسلمانان، مسیحیان و سایر ادیان الهی به دست گروهک تروریستی داعش نشانه توطئه و ترفند استکبار جهانی برای به هم ریختن نظم خاورمیانه و تقسیم آن به دلخواه خودشان است.
وی اظهار کرد: سکوت مجامع بین المللی در برابر این جنایات وحشیانه و به خاک و خون کشیده شدن زنان و کودکان و مردان بی گناه نمونه بارز بربریت و وحشیگری دست پروردگان استکبار جهانی است.
نماینده آشوریان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این گروه در عراق و سوریه دست به فجیع ترین جنایات ضد بشری زده و مطابق برنامه های اربابان خود نظیر نتانیاهو قدم برمی دارد.
وی با انتقاد از سکوت سازمانهای بین المللی گفت: امروز در برابر چشمان سازمان ملل، زنان و دختران معصوم قربانی جهاد نکاح وحشی های می شوند که در مسیر اهداف اسرائیل غاصب و استکبار جهانی حرکت می کنند.
وی با اشاره به استفاده گروهک تروریستی داعش از سلاح ساخته شده توسط رژیم صهیونیستی و کشورهای غربی یادآور شد: قربانی این سلاح زنان و کودکانی هستند که درد آوارگی و دربه دری کشیده و عاقبت به شکل مظلومانه ای به شهادت می رسند.
دبیرکل اتحادیه جهانی آشوریان اضافه کرد: تفرقه افکنی میان شیعه و سنی و برهم زدن وحدت آنها و تخریب اماکن مقدس مسیحیان و آشوریان از اهداف جنایات وحشیانه آنهاست.
وی با خطاب قرار دادن مجامع بین المللی گفت: کجایند مدعیان دروغین حقوق بشر، کجایند آنها که از حقوق زنان و کودکان حرف می زنند، چه شده است که امروز در برابر سر بریدن انسانها فرباد شادی سر می دهند.
بت کلیا اظهار کرد: استکبار جهانی برای تامین منافع نفتی و مالی خود در برابر جنایات گروهک تروریستی داعش مهرسکوت برلب زده است.
وی با قابل تحسین خواندن فضای صمیمی جمهوری اسلامی برای تمام ادیان آسمانی گفت: ایران تنها کشوری است که تمام ادیان به راحتی در آن زندگی کرده و مراسم دینی و عبادی خود را اجرا می کنند.
بت کلیا از فتوای آیت الله سیستانی در خصوص جهاد علیه جنایتکاران نیز تقدیر کرد و افزود: امید می رود ملت عراق در سایه همدلی و وحدت و جنگی تمام عیار این گروهک وحشی را به سزای عملش برسانند.
وی افزود: دنیا باید بداند آمریکا، انگلیس و اسرائیل نه تنها مسلمانان بلکه مسیحیان، آشوریان و اهل سنت را نیز از دم تیغ نفرت خود می گذرانند.
داعش اختصار دولت اسلامی عراق و شام است که اعضای آن با پیش گرفتن مشی تکفیری با ارعاب و وحشی گری اقدام به قتل عام مسلمانان در شهرهای مختلف عراق و سوریه می کنند.
8135/581/ 1495

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




09/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 154]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن