تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):بهترین چیزی را که دوست دارید درباره شما بگویند ، درباره مردم بگویید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820143921




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزیر دادگستری: نظام بانکی بسترساز پویایی اقتصاد کشور باشد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

وزیر دادگستری: نظام بانکی بسترساز پویایی اقتصاد کشور باشد تهران - ایرنا - وزیر دادگستری گفت: برای تحقق اقتصاد پویا باید سیستم بانکی با استفاده از همه ظرفیت ها و در چارچوب سیاست های نظام؛ نقش آفرینی بیشتری داشته باشد.


به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی بانک صادرات، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی در همایش سراسری حراست این بانک، افزود: بدون برخورداری از شبکه بانکی امکان اداره کشور وجود ندارد؛ بانکداری از مقوله سنتی فراتر رفته و اکنون به ابزاری ضروری در زندگی فردی و اجتماعی مبدل شده است.
وی با تاکید بر اجرای منویات مقام معظم رهبری درخصوص اجرای اقتصاد مقاومتی، افزود: طرحهای مهم عمرانی و زیربنایی با حمایت های مالی بانک ها در سراسر کشور احداث و به بهره برداری می رسند و بی شک بانک ها بعنوان بازوی قدرتمند اقتصادی کشور، مهمترین رکن اقتصاد مقاومتی بحساب می آیند.
وزیر دادگستری اقدامات انجام شده در زمینه توسعه بانکداری الکترونیک و سامانه های نظارتی و کنترلی صورت گرفته در بانک صادرات را ارزشمند خواند و ادامه داد: کار و فعالیت و جلب رضایت مردم از اهمیت برخوردار است و با توجه به امکانات و ظرفیت خوبی که مدیران حراست این بانک انجام داده اند، توقع ها بالا رفته است و باید متناسب با این توقعات به ایفای مسئولیت پرداخت.
این مقام مسئول ادامه داد: عملکرد بانک صادرات ایران نشان می دهد این بانک در زمینه بهره برداری از فناوریهای نوین و ارائه انواع خدمات بانکی و مباحث نظارتی، کنترل و بازرسی اقدامات مطلوب و پیشرفت های چشمگیری انجام داده است.
وزیر دادگستری همچنین یاد و خاطره شهادت دکتر بهشتی و یاران ایشان را گرامی داشت و در خصوص استفاده مناسب از ماه رمضان در راستای تهذیب نفس مطالبی عنوان کرد.
مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور نیز پیرامون اهمیت و جایگاه حراست و نظارت بر عملکرد افراد از منظر اسلام و ائمه اطهار مطالبی عنوان کرد.
آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری گفت: کارکنان از لحظه ای که وارد سازمان می شوند، تحت کنترل و نظارت هستند، اما در روایات سفارش زیادی شده که حرمت و آبروی مردم مهم و بالاتر از کار نظارت است زیرا آبروی مؤمن همچون کعبه قابل احترام است. اگر گزارش و اظهارنظری به دست شما رسید در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ دهید و در عین حال که دقت لازم را دارید، باید حریم و جایگاه افراد حفظ شود.
عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: نظام نظارتی و حراستی شما باید انعطاف پذیر باشد، زیرا سازمان در صورتی رشد می کند که انعطاف داشته باشد و برخورد خشک و قاهرانه شما را به نتیجه مطلوب نمی رساند. لازم است متناسب با مقتضیات و شرایط زمانی و مکانی، کار نظارتی را انجام دهید.
گفتنی است همایش دو روزه امور حراست و حفاظت بانک صادرات ایران با حضور جمعی از مدیران ارشد این بانک و مسئولان ذیربط بتازگی به مدت دو روز در قم برگزار شد.
اقتصام(1)1558

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




08/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن