تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):اعتماد به خدا بهاى هر چیز گرانبها است و نردبانى به سوى هر بلندایى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819168498




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فراخوان جشنواره دستاوردهای برتر پژوهشی حوزه‌ علمیه خواهران اعلام شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:




فراخوان جشنواره دستاوردهای برتر پژوهشی حوزه‌ علمیه خواهران اعلام شد خبرگزاری رسا ـ معاونت پژوهش حوزه‌های علمیه خواهران کشور فراخوان جشنواره دستاوردهای برتر پژوهشی این حوزه‌های علمیه با عنوان بانوی کرامت را اعلام کرد.



به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران محمود خالقی معاون پژوهش حوزه‌های علمیه خواهران قالب‌های ارائه آثار در این جشنواره را شامل نشریات علمی – پژوهشی، پژوهش‌های درسی، کتاب، پایان‌نامه، تحقیق پایانی و مقاله ذکر کرد و گفت: از میان پژوهش‌های درسی آن دسته از پژوهش‌های طلاب سطح سه(کارشناسی ارشد) در جشنواره شرکت داده می‌شوند که از تاریخ یکم مهرماه سال گذشته انجام شده است. وی افزود: خواهران حوزوی که شرط سنی شرکت در ششمین دوره جشنواره علامه حلی را ندارند، می‌توانند آثار خود را شامل کتاب، پایان نامه سطح3 و تحقیق پایانی سطح 2 (دفاع شده از ابتدای تابستان 92 تا دهم آذر 93) و مقاله با موضوع آزاد، در فراخوان جشنواره بانوی کرامت شرکت دهند.
 خالقی با بیان اینکه ارائه مقاله با موضوع آزاد برای معاونان پژوهشی مدیریت¬های استانی و مراکز آموزشی سطح 2 و 3، اساتید روش تحقیق و اساتید راهنمای تحقیق پایانی، الزامی است، اضافه کرد: سایر اساتید و کادر مدارس نیز به صورت اختیاری می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.
معاون پژوهش حوزه‌های علمیه خواهران اضافه کرد: آثار علمی با محتوای تحقیق، تالیف، تصحیح و ترجمه در این جشنواره شرکت داده می‌شوند.
وی با بیان اینکه ثبت نام در جشنواره بانوی کرامت از طریق سامانه فراخوان‌های پژوهشی حوزه‌های علمیه خواهران در نشانی اینترنتی www.whc.ir انجام می‌پذیرد، افزود: مهلت شرکت در این فراخوان 10 آذرماه است.
خالقی یادآور شد: این فراخوان به منظور ترویج و تثبیت فرهنگ پژوهش و تقدیر از پژوهشگران حوزه‌های علمیه خواهران در سه مرحله مدرسه‌ای، استانی وکشوری برگزار می‌شود و به صاحبان آثار برگزیده، لوح تقدیر جشنواره و جوایز ارزنده تعلق خواهد گرفت./978/د101/س



۱۳۹۳/۴/۸






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن