تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس به خاطر خداى سبحان از چيزى بگذرد، خداوند بهتر از آن را به او عوض خواهد داد. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819369283




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سکونت 30درصد از مددجویان کمیته امداد در مناطق حاشیه‌ای / 5 درصد مددجویان در معرض اعتیاد هستند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
سکونت 30درصد از مددجویان کمیته امداد در مناطق حاشیه‌ای / 5 درصد مددجویان در معرض اعتیاد هستند
مدیر کل امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی ( ره) گفت: 30درصد از مددجویان این نهاد در سکونت‌گاه‌های غیررسمی و حاشیه‌ای زندگی می‌کنند و 5 درصد آنان در معرض خطر اعتیاد قرار دارند.
اکبر میر شکار مدیر کل امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی ( ره)  در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه بیش از یک میلیون زن سرپرست خانوار تحت پوشش این نهاد هستند گفت: 150هزار زن متعلقه که عمده آنان جوانان هستند تحت پوشش این نهادند.

21 هزارنفر از این زنان از برنامه‌های ویژه چون برگزاری کارگاه‌های آموزشی که از سال 91 آغاز شده بهره مند شدند.

وی تصریح کرد: 3 هزار و 540 نفر از آموزش دیده‌ها، با برنامه‌های آموزشی و مشاوره ازدواج مجدد انجام دادند که 448 نفر آنان با همسر گذشته خود ازدواج کردند.

میر شکار با بیان اینکه 30 درصد مددجویان در سکونتگاه‌های غیررسمی و حاشیه‌ای زندگی می‌کنند اظهار داشت: 5 درصد مددجویان در معرض اعتیاد قرار دارند و کمیته امداد برای 380 هزار نفر از مددجویان خود آموزش‌های پیشگیری از اعتیاد برگزار کرده است.

مدیر کل امور فرهنگی کمیته اجتماعی با بیان اینکه 21 استان کشور لوح دستگاه برتر سال 92 را از سوی نهضت سواد آموزی دریافت کردند افزود: به همکاری نهضت سواد آموزی، 13هزار و 200 نفر از بی سوادان تحت پوشش این نهاد، با سواد شدند و کل بی سوادان کمیته امداد به 53 هزار نفر رسید.

انتهای  پیام/







تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن