تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 17 مرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):چه چيزى مانع توست كه زندگى پسنديده و مرگ با سعادت را داشته باشى، چرا كه من براى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1809871637




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نظام صنفي رايانه‌اي کليددار شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ تير ۱۳۹۳ (۱۲:۲۷ب.ظ)
نظام صنفي رايانه‌اي کليددار شد دبير کل سازمان نظام صنفي رايانه‌اي کشور از دريافت يکي از ۵ کليد دستيابي به مرکز ريشه صدور گواهي الکترونيکي از اين شورا و رئيس مرکز دولتي صدور گواهي الکترونيکي توسط سازمان نصر کشور خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، محمد حسين پاشنه طلا با اعلام اين خبر افزود: فصل جديدي از تعاملات سازنده فيمابين شوراي سياستگذاري تجارت الکترونيکي کشور، مرکز توسعه تجارت الکترونيکي وزارت صنعت، معدن و تجارت و نظام صنفي رايانه‌اي کشور با انتخاب سازمان به عنوان يکي از ۵ کليددار مرکز ريشه گواهي الکترونيکي کشور آغاز شد.
وي بيان کرد: رشد اقتصادي در بخش اقتصاد اينترنتي جهان بالغ بر ۱۰ درصد برآورد مي‌شود، حال آنکه اقتصاد اينترنتي در ايران با وجود زيرساخت‌هاي قابل قبول هنوز از سهم مناسبي در اقتصاد ملي ايران برخوردار نيست. اين در حالي است که نرخ رشد اقتصاد سنتي ايران بر اساس گزارش دولت، منفي است.
وي با اشاره به اينکه رشد اقتصادي ۱۰ درصدي در کمتر اقتصادي امروز مشاهده مي‌شود، زمينه‌سازي سريع دولت براي الحاق و بهره‌برداري ايران از اقتصاد اينترنتي را از عوامل بسيار مهم رشد اقتصادي و خروج از رکود تورمي موجود در کشور اعلام کرد.
دبير کل سازمان نظام صنفي رايانه‌اي کشور در بخش ديگري از سخنان خود افزود: دستيابي به توسعه در هيچ جاي دنيا بدون توجه به رکن سوم توسعه اتفاق نيافتاده است و دولت توسعه‌گرا به عنوان رکن اول، بخش خصوصي به عنوان رکن دوم و جامعه مدني به عنوان رکن سوم توسعه با بهره‌گيري از رکن چهارم که رسانه و مطبوعات تلقي مي‌شوند به اتفاق هم توسعه را رقم مي‌زنند.
به گفته وي در اين راستا سازمان نظام صنفي رايانه‌اي کشور به عنوان بزرگ‌ترين نهاد فراگير مبتني بر قانون با داشتن بيش از ۱۰ هزار عضو حقيقي و حقوقي و کليه فعالان فناوري اطلاعات ايران، جامعه مدني فناوري اطلاعات کشور را به عنوان رکن سوم توسعه در خود ميزباني مي‌کند.
وي ادامه داد: جامعه مدني فناوري اطلاعات ايران آمادگي دارد در کنار دولت، در جهت خروج از رکود تورمي کشور وارد عمل شود و در اين راستا از دولت مي‌خواهد توسعه اقتصاد اينترنتي و حرکت به سمت اقتصاد مبتني بر فناوري اطلاعات را به عنوان يکي از استراتژي‌هاي اصلي خود قرار داده و به منحني رشد ۱۰ درصدي اين اقتصاد توجه ويژه کند.
پاشنه طلا ادامه داد: در حال حاضر نظام صنفي رايانه‌اي کشور در حال بازآرايي نظام تعاملات خود با ارکان سياستگذاري تجارت الکترونيکي کشور است و در اين راستاي ضمن تقويت حضور خود در شوراي سياستگذاري تجارت الکترونيکي کشور، توليدکنندگان و واردکنندگان محصولات و خدمات فناوري اطلاعات کشور را براي جهت‌گيري به سمت اقتصاد الکترونيکي ترغيب مي‌کند.
وي در عين حال ضمن تشکر ويژه از ارکان شوراي سياستگذاري تجارت الکترونيکي کشور، ابراز اميدواري کرد که دريافت اين کليد سرآغاز همکاري‌هاي گسترده تر دولت با نظام صنفي رايانه‌اي کشور براي توسعه تجارت و اقتصاد الکترونيکي باشد.
او در پايان ضمن اعلام آمادگي همه‌جانبه سازمان نظام صنفي کشور براي حمايت از آنچه وي از آن به سياست‌هاي اينترنتي دولت نام مي‌برد، خواستار آغاز ارتباطات گسترده دولت با ارکان سوم توسعه در همه بخش‌هاي اقتصادي شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن