تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هیچ بنده ‏اى حقیقت ایمانش را کامل نمى ‏کند مگر این که در او سه خص...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819207620




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز دوباره صادرات محصولات ایران خودرو به روسیه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

آغاز دوباره صادرات محصولات ایران خودرو به روسیه تهران - ایرنا - صادرات مجدد محصولات ایران خودرو به روسیه و در آستانه هفته صنعت و معدن و طی مراسمی با حضور مدیران ارشد این گروه صنعتی و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی آغاز شد.


به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، علی علمی معاون صادرات و امور بین الملل گروه صنعتی ایران خودرو روز یکشنبه در این مراسم با تاکید بر اینکه، از سال 2007 ایران خودرو فعالیت خود را برای صادرات به روسیه آغاز کرده بود گفت: این صادرات تا سال 2009 ادامه داشت و طی این مدت بیش از 12 هزار دستگاه خودرو از محصولات ایران خودرو به روسیه صادر شد.
وی افزود: در سال 2009 به دلیل مقررات و استانداردهای حاکم در کشور روسیه و عدم تطابق محصولات تولیدی ایران خودرو با این مقررات و استانداردها صادرات خودرو به روسیه متوقف شد.
علمی با بیان اینکه از سال 2009 ایران خودرو به دنبال پاس کردن مقررات و استانداردهای حاکم بر روسیه بود اظهار داشت: در سال 2013 ایران خودرو موفق شد گواهینامه های تطابق با استانداردهای روسیه را دریافت کند، به گونه ای که امروز شاهد صادرات نخستین محموله خودرو به بازار روسیه هستیم.
وی ادامه داد: گواهینامه های استاندارد اخذ شده تا پایان سال 2015 اعتبار دارد و محصولاتی نظیر سمند LX ، سمند SE، سورن و رانا به روسیه صادر خواهد شد.
علمی با بیان اینکه میزان مصرف خودرو در بازار روسیه بیش از دو میلیون و 700 هزار دستگاه در سال است اظهار داشت: از این تعداد یک میلیون و 300 هزار دستگاه خودرو در داخل روسیه تولید می شود و حدود یک میلیون و 400 هزار دستگاه خودرو وارد این کشور خواهد شد.
معاون صادرات و امور بین الملل ایران خودرو ادامه داد: بر اساس پیش بینی های صورت گرفته تا سال 2016 روسیه بزرگترین بازار خودرو خواهد بود و به همین ترتیب اهمیت این بازار برای تمامی خودروسازان روشن و مشخص است.
وی سپس با اشاره به برنامه های صادراتی ایران خودرو به روسیه تا سال 2015 گفت: حدود 10 هزار دستگاه تا سال 2015 به بازار خودرو روسیه صادر خواهد شد و پس از آن ایران خودرو باید برای صادرات محصولات خود به این بازار استانداردهای یورو 5 را اخذ کند، ضمن اینکه آمادگی داشته باشد محصولات خود را نیز با استاندارد یورو 6 به بازار عرضه کند.
وی با اشاره به فعالیت نمایندگی ایران خودرو در روسیه اظهار داشت: این نماینده دارای 200 نقطه فروش در روسیه است که امیدواریم با افزایش حجم صادرات به این کشور نقاط فروش محصولات ایران خودرو افزایش پیدا کند.
اقتصام(3)**1574**ن.س**1594

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




08/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن