تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن را بر مؤمن، هفت حق است. واجب ترين آنها اين است كه آدمى تنها حق را بگويد، هر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814813867




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برنامه ساپكو براي بهره گيري از توان ساخت داخل


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ تير ۱۳۹۳ (۱۲:۲ب.ظ)
برنامه ساپكو براي بهره گيري از توان ساخت داخل شركت طراحي، مهندسي و تامين قطعات ايران خودرو (ساپكو)، در اطلاعيه اي سرمايه گذاران را به سرمايه گذاري و توليد قطعات خودروهاي سواري فرا خوانده است.
به گزارش خبرگزاري موج، در اين اطلاعيه، برخورداري از توان خودکفايي مناسب قطعات و مجموعه ها و قابليت ارتقاي کيفيت محصولات توليدي نسبت به وضعيت موجود، از الزامات سرمايه گذاري در اين بخش عنوان شده است.
در اين اطلاعيه بر لزوم برخورداري از قابليت افزايش رقابت پذيري با کاهش قيمت تمام شده نسبت به قيمت موجود تاكيد و توان مالي مناسب براي سرمايه گذاري متناسب با قطعه و مجموعه انتخابي تاكيد شده است.
در فراخوان ساپكو براي توليد قطعات، سابقه توليد انبوه (ترجيحا کار با خودروساز) و توان تامين مناسب براي توليد سبد محصولات و توان فني مهندسي مناسب طراحي و توسعه محصولات جديد مطابق با استانداردهاي روز دنيا از ديگر شرايط لازم عنوان شده و آمده است كه سرمايه گذاران بايد از توان برقراري ارتباط با سازندگان خارجي، انتقال دانش فني و استفاده از فن آوري روز دنيا براي توليد با قابليت صادرات نيز برخوردار باشند.
به گزارش ايكوپرس، شركت ساپكو اعلام كرده كه براي ايجاد اطمينان در سرمايه گذاران، قرارداد تضمين خريد با تيراژ متناسب با سرمايه گذاري انجام شده مي بندد و پيش پرداخت نخواهد داشت.
به همين منظور نمايشگاهي در محل شركت ساپكو واقع در كيلومتر 12 جاده مخصوص كرج از زمان چاپ اطلاعيه فراخوان، به مدت 16 روز براي بازديد از قطعات داير است.
بر اساس اين اطلاعيه، پلوس، كمپرسوركولر، سيستم فرمان، اي. بي. اس.، ايربگ با اي. سي. يو.، گيربكس اتوماتيك، تاير، بوسترترمز، باتري خشك، كيت اي ام اس، ديسك و صفحه كلاچ، قطعات متالورژي پودر، كاسه نمدها، راديوپخش، فولادهاي آلياژي و كمك فنر از جمله قطعاتي هستند كه ساپكو سازندگان وسرمايه گذاران را به توليد آن دعوت كرده است.
ساير قطعات مورد نظر عبارتند از: کاتاليست، شمع، انواع واشر سرسيلندر، آيينه هاي برقي، مجموعه برف پاک کن،‌ قفل ها، استکان تايپيت هيدروليکي، پمپ روغن، بلبرينگ ها، مجموعه CVVT، سنسورها، لامپ چراغ هاي خودرو، سوپاپ دود و هوا، ياتاقان ها، دسته راهنما و رله ها.
شركت ساپكو از واجدان شرايط خواسته با مراجعه حضوري به محل نمايشگاه، ضمن بازديد از قطعات با تكميل و تحويل فرم هاي مربوطه، آمادگي خود براي همكاري را اعلام كنند. شركت ساپكو پس از بررسي پيشنهادهاي ارائه شده، ظرف يک ماه پاسخ خواهد داد.اين نمايشگاه از هفتم تا بيست و سوم تير ماه از ساعت 9 تا 15در شركت ساپكوبرگزار مي شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن