تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن در سرشتش دروغ و خيانت نيست و دو صفت است كه در منافق جمع نگردد: سيرت نيكو و د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819731234




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ايجاد اشتغال پايدار با افزايش سرمايه گذاري ورفع رکود امکانپذير است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ تير ۱۳۹۳ (۱۱:۱۸ق.ظ)
مدير کل تعاون، کار ورفاه اجتماعي خراسان جنوبي: ايجاد اشتغال پايدار با افزايش سرمايه گذاري ورفع رکود امکانپذير است مدير کل تعاون، کار ورفاه اجتماعي خراسان جنوبي از مشکل سرمايه در گردش بيش از 70 درصد واحدهاي توليدي خبرداد.
به گزارش خبرگزاري موج، محمد سنجري مدير کل تعاون، کار ورفاه اجتماعي استان در بازديد از مجتمع چاپ و نشر امروز خراسان جنوبي بر لزوم تکميل ظرفيت هاي توليد استان و رفع مشکلات نقدينگي واحدهاي توليدي تاکيد کرد وگفت:در صورت عدم حمايت هاي جدي مسئولان، بخشي از صنايع استان به استان هاي همجوار منتقل خواهندشد.
مدير کل تعاون، کار ورفاه اجتماعي استان به رفع مشکلات موجود بر سر راه صنعت و توليد استان اشاره کرد وادامه داد: بايد براي حفظ اشتغال موجود و افزايش ظرفيت هاي موجود پيگيري هاي جدي تري از سوي دولت براي استان هاي کم برخوردار تر مانند خراسان جنوبي انجام گيرد.
وي از عملکرد برخي مديران استان مبني بر عدم حمايت جدي از توليدات داخلي استان گلايه کرد و افزود: در صورت توليد با کيفيت و داراي استاندارد هاي لازم چرا برخي از مديران سفارشات مورد نياز خود را به ديگر استان ها ارجاع مي دهند.
محمد سنجري تامين سرمايه در گردش، تکميل پروژه هاي نيمه تمام، حفظ ظرفيت هاي موجود در توليد و حمايت از مشاغل خرد و خانگي را از اولويت هاي مهم دولت براي افزايش اشتغال عنوان کرد و اظهارداشت: در قانون بودجه سال 93پيش بيني شده است که 20 درصد منابع ورودي به صندوق توسعه ملي به بخش توليد اختصاص يابدکه اگر اين امر انجام گيرد بخش زيادي از مشکلات واحدها حل خواهد شد.
مدير کل تعاون، کار ورفاه اجتماعي استان تکميل پروژه هاي نيمه تمام را از ديگر اقدامات مهمي دانست که بايد در اسرع وقت انجام گيرد و ادعان کرد: امروز بيشتر پروژه هاي نيمه تمام ما با پيشرفت فيزيکي 80 درصد با مشکل تامين منابع مالي روبرو شده اند که در اين راستا دولت در صدد رفع مشکلات آنها است.
اين تاکيد کرد :با تکميل پروژه هاي نيمه تمام شاهد افزايش اشتغال و توليد در استان خواهيم بود .
مدير کل تعاون، کار ورفاه اجتماعي استان با ابراز اميدواري از اينکه با تامين منابع مالي براي حفظ و گسترش مشاغل خرد و خانگي باعث افزايش اشتغال ودر آمدزايي در استان خواهيم بود افزود: دولت براي ايجاد اشتغال پايدار در شوراي عالي اشتغال بسته سياستي واجرايي را با بيش از 50راهکار اجرايي مصوب کرده است که اميدواريم هرچه زودتر عملياتي شود .
وي عنوان کرد: امروز مشکل اشتغال در کشور امري فرابخشي است که بايد همه دستگاه ها به آن ورود پيدا کنند و به آن توجه ويژه اي داشته باشند.
مدير کل تعاون، کار ورفاه اجتماعي استان بر استفاده از ظرفيت هاي توليد واشتغال در بخش هاي خصوصي تاکيد کرد و گفت: با تقويت بخش هاي خصوصي مي توان به ايجاد اشتغال پايدار و افزايش سرمايه گذاري وخروج رکود اقتصادي استان کمک کرد .
محمد سنجري براي حمايت از بخش صنعت چاپ و نشر وافزايش اشتغال و توليدادامه داد: در شرايطي که چاپخانه هاي استان مي توانند کاري با کيفيت و استانداردهاي لازم را براي مشتريان خود مانند استان هاي ديگر ارايه دهند نبايد سفارشات کار حداقل در بخش هاي دولتي به خارج از استان فرستاده شود.
مدير کل تعاون، کار ورفاه اجتماعي استان اضافه کرد: وقتي چاپخانه اي مي تواند با سه شيفت کاري کار کند چرا بايد با نصف ظرفيت کار کرده و نتواند به خوبي از مشکلات خود عبور کند .
وي افزود: سرمايه گذاري خوبي در استان انجام شده است که بايد امکانات لازم براي افزايش اشتغال و ظرفيت هاي توليد در استان بيشتر فراهم شود .
مدير کل تعاون، کار ورفاه اجتماعي استان در ادامه اظهار داشت :امروز مشکلي که ما در بخش توليد داريم اين است که از همين ظرفيت هاي موجود در استان به خوبي استفاده نمي کنيم.
سنجري با بيان اينکه در راستاي حل مشکلات موجود از طريق استاندار و معاونت برنامه ريزي و اشتغال استان مکاتبات زيادي با معاون اول رئيس جمهوري و دبير شوراي عالي اشتغال انجام شده است تاکيد کرد: اميدواريم با پيگيري هاي جدي بسته هاي حمايتي ويژه اي براي استان هاي کم برخوردارتر مانند خراسان جنوبي ديده شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن