تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نزديك‏ترين شما به من در قيامت: راستگوترين، امانتدارترين، وفادارترين به عهد و پي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803747549




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسوولان به عملکرد اعضای شورای شهر اعتماد و اعتقاد داشته باشند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مسوولان به عملکرد اعضای شورای شهر اعتماد و اعتقاد داشته باشند ایلام- ایرنا- رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر ایلام گفت: یکی از مشکلات مهم و اساسی شوراهای شهر و روستا نداشتن اعتماد و اعتقاد کافی و نبود هماهنگی لازم در امور اجرایی و عمرانی میان اعضای شورا و مسوولان دستگاه های اجرایی استان است.


«صادق نورمحمدی» روز یکشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تلاش و همت تمامی مسوولان استان در بخش های مختلف حرکت به سمت پیشرفت و تعالی بدور از هرگونه جناح بندی و ایجاد حزب و دسته است.
وی خواستار تلفیق و اتحاد همه افکار متنوع مسوولان ، صاحب نظران و صاحبان ایده بر پایه اتحاد و هم اندیشی به منظور رشد استان ایلام شد.
عضو شورای اسلامی شهر ایلام یادآور شد: مسوولان نباید فقط به یک گروه خاص معتقد و نسبت به گروه دیگر بی توجه باشند بلکه اعتماد متقابل شوراها و دستگاه های اجرایی بر مبنای علم و تصمیم گیری برنامه ریزی شده باعث یک خروجی منطقی و حساب شده می شود.
نورمحمدی اعلام کرد: دو نوع تعارض سازنده و مخرب در جامعه وجود دارد که در تعارض سازنده هدف رسیدن به یک توافق مثبت و اجماع نظر مشترک برپایه تصمیم گیری دقیق است و در تعارض مخرب حرکت بر مدار برد و باخت و رقابت شکل می گیرد.
وی تاکید کرد: هدف اعضای شورا تعارض سازنده و رسیدن به یک جایگاه مطلوب و موثر است.
عضو کمیسیون خدمات و حمل و نقل شهری شورای شهر ایلام انتظارهای فرا قانونی مردم از شهرداری را یکی از مشکلات و تعارض های اساسی و همیشگی شهرداری با شورای شهر دانست و خواستار آگاهی بخشی عمومی از حوزه اختیارات قانونی شهرداری شد.
نورمحمدی ادامه داد: اجرا و تکمیل طرح های عمرانی دارای زمان بندی طولانی بیشتر از یک سال است که طرح های شهرداری نیز با طی کردن مراحل مختلف چون مطالعه نخستین طرح ، داشتن برنامه ، تامین بودجه و انتخاب پیمانکار از این قائده مستثنی نیست.
وی بیان کرد: مسوولان و اعضای شورای شهر با آگاهی از اینکه هر مدیر منتخب برای اجرایی کردن برنامه ها و نشان دادن کفایت و درایت خود نیاز به زمانی با میانگین دو سال دارد، نباید با قضاوت عجولانه و مغرضانه باعث ایجاد مانع برای تحقق اهداف و برنامه های آن مدیر شوند.
نورمحمدی تاکید کرد: شهردار شهر ایلام نیز برای به ثمر نشستن برنامه های خود به زمان نیاز مبرم دارد و اعضای شورا باید با حفظ آرامش و همکاری سعه صدر بیشتری در مورد موضوع شهردار داشته باشند.
وی بیان کرد: شورای شهر به علت منتخب بودن از سوی آرای عمومی امین مردم و مورد اعتماد آنهاست و باید پاسخگو و پیگیر مشکلات مردم و در صدد رفع مشکل جامعه باشد و برخوردهای احساسی و غیرهدفمند چون استیضاح شهرداران ما را از اهداف عالی شورا دور می کند.
رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر ایلام یادآور شد: بودجه شورا پیش از ورود اعضای جدید 270 میلیارد ریال بود که با تلاش فراوان منابع اعتباری شورا را در سال جاری بدون فشار به مردم و از راه تعیین منابع جدید به 470 میلیارد ریال افزایش دادیم.
وی اضافه کرد: اگر در سال های گذشته روند بودجه ریزی شهرداری منطقی و حساب شده بود بودجه شورا امسال به یک هزار میلیارد ریال می رسید.
عضو کمیسیون ورزش و جوانان و بانوان شورای شهر ایلام نبود تجهیزات و امکانات متناسب با شهر ایلام را از جمله مشکلات اساسی این شهر دانست که ستاد بحران استان بایستی برای تامین این نیازها پاسخگو باشد.
نورمحمدی اظهار کرد: آپارتمان سازی در شهر ایلام گسترش قابل توجهی پیدا کرده که همراه با ساخت این ساختمان ها باید موارد و وسایل ایمنی نیز فراهم شود.
وی تشک نجات و پله های ویژه آتش نشانی ، خودروها و وسایل قیرریزی و ساخت جاده و معابر، تهیه ماشین برای جابجایی کامل درختان در صورت عقب نشینی معابر و کاشت درختان در یک نقطه دور از مسیر و ... را از نیاز های اساسی شهرداریهای استان ایلام عنوان کرد.
وی اضافه کرد: تامین بودجه و تکمیل طرح های نیمه تمام مهم ترین اولویت برنامه های اعضای شورا و شهرداری ایلام در سال 93 است و تا تکمیل نهایی این طرح ها هیچ برنامه جدیدی در دست کار اعضا قرار نمی گیرد.
وی توجه به مبلمان شهری و زیباسازی فضاهای عمومی را از دیگر برنامه های مهم و روتین شهرداری و شورای شهر بیان کرد.
عضو شورای ایلام شهر ایلام اضافه کرد: شهرداری و شورای شهر برای اجرا یا تکمیل طرح های خود نیازمند همکاری و ورود پررنگ بخش خصوصی و سرمایه گذاران خصوصی است که لزوم این کار فراهم کردن بستر های مناسب برای آنهاست.
وی ورود بخش خصوصی به طرح های اجرایی و عمرانی را منفعتی چند بعدی برای خود سرمایه گذار ، مردم ، بهتر شدن فضای شهر، شهرداری ، شورای شهر و حتی دستگاه های ذیربط برشمرد که مستلزم بسترسازی های مناسب است.
نورمحمدی اظهار کرد: بیشتر مشکل شهر ایلام را باید ناشی از بی توجهی مسوولان وقت استان در دوران بازسازی پس از جنگ دانست که بدون هر گونه آینده نگری ، هیچ گونه زیرساخت های اساسی برای شهر در نظر نگرفتند که نتیجه بی مسوولتی و کم کاری آن زمان اکنون به راحتی قابل مشاهده است.
وی از دستگاه های اجرایی خواست در پرداخت عوارض قانونی و عقب نشینی به منظور تعریض معابر با شهرداری و شورای شهر همکاری کنند.
وی در پایان از صاحبان فکر و ایده خواست در صورت داشتن طرح و برنامه های قابل اجرا برای زیباسازی و مبلمان شهری با شهرداری و شورای شهر ایلام همکاری کنند. ک/3
540

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




08/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن