تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):آيا به چيزى با فضيلت تر از نماز و روزه و صدقه (زكات) آگاهتان نكنم؟ و آن اصلاح م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820133949




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دستگیری قاتلان ۵ عضو یک خانواده


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: دستگیری قاتلان ۵ عضو یک خانواده
کد خبر: ۴۱۱۸۲۳
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۳ - ۰۴:۲۴ - 29 June 2014


تحقیقات پردامنه افسران پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان درخصوص کشتار ۵عضو یک خانواده در شهرستان دلگان به دستگیری ۳ نفر از عاملان این جنایت منجر شد.

به گزارش همشهری، متهمان در جریان بازجویی‌های مقدماتی اختلافات طایفه‌ای را انگیزه اصلی این جنایت اعلام کرده‌اند.

نيمه شب 18ارديبهشت‌ماه صداي تيراندازي در روستاي جبارآباد شهرستان دلگان آرامش اين شهر را برهم زد. زماني كه ساكنان روستا از خانه‌هايشان بيرون آمدند خانه يكي از اهالي روستا به نام بهادر در آتش مي‌سوخت.

ساعتي بعد وقتي شعله‌هاي آتش خاموش شد مأموران با اجساد صاحبخانه به نام بهادر و اعضاي خانواده‌اش روبه‌رو شدند كه به‌طور كامل در آتش سوخته بود. با آغاز تحقيقات معلوم شد اين جنايت به‌دليل اختلافات طايفه‌اي رخ داده است.

درحالي‌كه هيچ ردي از عاملان اين جنايت باقي نمانده بود تحقيقات در اين‌باره آغاز شد تا اينكه با گذشت حدود 50روز از اين حادثه كارآگاهان به اطلاعاتي درباره يكي از عاملان اين جنايت دست يافتند و وي را دستگير كردند. او با اعتراف به قتل 5 عضو خانواده، گفت: با همدستي 2 نفر ديگر كه در استان همجوار مخفي شده‌اند دست به اين جنايت زده‌اند كه 2 متهم ديگر نيز دستگير شدند.

متهمان در تحقيقات انجام شده اختلافات خانوادگي را انگيزه اصلي‌شان از ارتكاب اين جنايت اعلام كردند و گفتند پس از تهيه يك قبضه سلاح غيرمجاز شبانه وارد خانه بهادر شده و او و همه اعضاي خانواده‌اش را به رگبار بسته و در نهايت خانه را به آتش كشيده‌اند.

حجت‌الاسلام حميدي، رئيس‌كل دادگستري استان سيستان و بلوچستان ضمن تأييد اين خبر به همشهري گفت: عاملان اين جنايت به‌زودي محاكمه خواهند شد.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن