تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):درهاى آسمان در اولين شب ماه رمضان گشوده مى‏شود و تا آخرين شب آن بسته نخواهد شد. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815490606




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بستر سازي براي معرفي و عرضه توانمندي هاي فناورانه در حوزه هاي مختلف تخصصي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ تير ۱۳۹۳ (۲۲:۲۴ب.ظ)
فن بازار منطقه اي زاگرس؛ بستر سازي براي معرفي و عرضه توانمندي هاي فناورانه در حوزه هاي مختلف تخصصي هدف از ايجاد فن بازار منطقه اي زاگرس بستر سازي براي معرفي و عرضه فناوري ها و توانمندي هاي فناورانه در حوزه هاي مختلف تخصصي به ويژه فناوري هاي پيشرفته " HI_tech " به مديران صنايع و سرمايه گذاران است.
به گزارش خبرگزاري موج کرمانشاه؛ تولد فن بازارها به يک دهه قبل آن هم در کشورهاي " شرق آسيا " برمي گردد. در اين بازار، فروشندگان فناوري فرصت مي يابند تا ايده ها و دانش فني خود را در معرض نمايش گذاشته و اقدام به بازاريابي طرح هاي خود کنند. از طرفي اين امکان نيز وجود دارد که متقاضيان فناوري، تقاضا و نيازهاي خود را اعلام کرده و اين رابطه دو سويه برقرار شود و فن بازار به معناي بازار فناوري، مرکزي براي انجام مبادلات فناوي است.
در کشور ما نيز فن بازار و بورس ايده و حمايت مالي از ايجاد و توسعه آن در ماده 17 قانون برنامه پنجم براي دولت به منظور توسعه و انتشار فناوري و حمايت از شرکت هاي دانش بنيان مجاز شمرده شده است.
تجربه موفق فن بازار در شرق آسيا و اهميت ايجاد و توسعه آن در کشور و نيز احساس نياز شديد مديران پارک علم و فناوري کرمانشاه در خصوص پر کردن خلاء ساز و کاري جهت تجاري سازي محصولات و خدمات دانش بنيان توسعه داده شده توسط واحدها فناوري تحت حمايت پارک، در نهايت به ضرورت آغاز فعاليت فن بازار منطقه اي زاگرس منتهي شد تا تعامل ميان فناوران و متاضيان فناوري به عنوان اولويتي اساسي محقق شود.
هدف از ايجاد فن بازار منطقه اي زاگرس بستر سازي براي معرفي و عرضه فناوري ها و توانمندي هاي فناورانه در حوزه هاي مختلف تخصصي به ويژه فناوري هاي پيشرفته " HI_tech " به مديران صنايع و سرمايه گذاران است.
فاز مطالعاتي فن بازار از چند ماه پيش آغاز شد و جشنواره کارآفريني برق و کامپيوتر که در اواخر آذر سال 1392 در پارک علم و فناوري کرمانشاه برگزار گرديد بهانه اي براي معرفي فن بازار در غرفه فن بازار اين اين جشنواره و نيز فعاليت رسمي دفتر فن بازار زاگرس در مجموعه پارک علم و فناوري کرمانشاه شد.
امضاي يادداشت تفاهم بين مديران کاشي کاژه و نفر برگزيده جشنواره که اسکنر هوشمند را طراحي کرده بود، به عنوان نخستين فعاليت عملياتي فن بازار در همين جشنواره صورت گرفت.
ايجاد نمايشگاه دائمي، برگزاري نشست هايي با حضور مديران پارک و راهبران به شکل منظم، برپايي نمايشگاه در شهرستان هاي استان و تعامل رو در روي واحدهاي فناور با مديران صنايع در راستاي آشنايي با محصولات فناورانه و دانش بنيان واحدها و فراهم شدن زمينه تجاري سازي آنها از مهمترين اولويت هاي کاري مجموعه فن بازار کرمانشاه است.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن