تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):تلخى حق را تحمل كن، و مبادا كه فريب شيرينى باطل را بخورى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820816971




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح بازگشت زوجین مطلقه به زندگی در چهارمحال وبختیاری اجرا می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

طرح بازگشت زوجین مطلقه به زندگی در چهارمحال وبختیاری اجرا می شود شهرکرد- ایرنا- مدیرپیشگیری از وقوع جرم معاونت اجتماعی دادگستری چهارمحال وبختیاری از اجرای طرح بازگشت زوجین مطلقه به زندگی در استان خبرداد.


به گزارش ایرنا،ˈسید محمد موسویˈ روز شنبه در سومین جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم وآسیبهای اجتماعی به مناسبت هفته قوه قضاییه گفت: در این طرح با برگزاری دوره های آموزشی و شناسایی مشکلات زوج های مطلقه زمینه بازگشت آنان به زندگی مشترک فراهم میشود.
وی گفت: براساس آمار و بررسی های انجام شده بر روی زوجین پس از طلاق، 70درصد آنها پس از یکسال پشیمان می شوند.
معاون دادستان شهرکرد اظهار داشت: اجرای این طرح همکاری ثبت اسناد، دادگستری، بهزیستی، دانشگاه علوم پزشکی، امور اجتماعی و امور بانوان استانداری را می طلبد.
موسوی ازاجرای موفق طرح مقابله باناهنجاری های اجتماعی باهمکاری نیروی انتظامی، اطلاعات، دادستان شهرکرد و استانداری خبرداد وگفت: این طرح از هفته گذشته در سراسر کشور به صورت ملی اجرا می شود.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان نیز گفت: دوره آموزشی مهارت های زندگی قبل از ازدواج برای زوج های در شرف ازدواج استان از دوماه گذشته تا کنون در قالب چهار هزار و 752نفر ساعت آموزش ارائه شده است.
ˈعبدالرضا علیمحمدیˈ افزود: زوج های در شرف ازدواج به مدت شش ساعت آموزش های لازم در زمینه زندگی مشترک را فراگرفتند که این طرح گام موثری درجهت کاهش اختلافات خانوادگی و پیشگیری از طلاق و سایر آسیب های اجتماعی است.
وی گفت: این طرح به منظور ارتقاء سطح آگاهی مهارت های زندگی زوجین در سال 89 در شورای فرهنگ عمومی استان مطرح و به تصویب رسید.
رییس مرکز بهداشت چهارمحال وبختیاری نیز گفت: درهمه شهرستان های استان به منظور کاهش طلاق و همچنین آموزش زوج های جوان مشاوره های قبل از ازدواج برگزار می شود.
ˈعلی ضامن صالحی فردˈ افزود:این دوره های آموزشی برای زوج های جوان اجباری است و همه ساله بیش از 12هزار نفر اززوج های جوان در این دوره های آموزشی شرکت می کنند.
به گزارش ایرنا، به ازای هر 13واقعه ازدواج در استان چهارمحال وبختیاری یک واقعه طلاق رخ می دهد.
استان چهارمحال وبختیاری از کم طلاق ترین استان های کشور است که پس از استان های سیستان و بلوچستان و ایلام کمترین میزان رویداد طلاق کشور در این استان به ثبت می رسد.
7360/558/

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




07/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن