تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):برترین ایمان آن است که معتقد باشی هر کجا هستی خداوند با توست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802509356




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رییس حوزه هنری فارس: موسیقی فاخر اسلامی مورد حمایت ماست


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

رییس حوزه هنری فارس: موسیقی فاخر اسلامی مورد حمایت ماست شیراز- ایرنا- رییس حوزه هنری استان فارس گفت: با توجه به وجود موسیقیدان های توانمند دراستان حوزه هنری فارس ازآثار موسیقی درزمینه فرهنگ و هنر اسلامی ایرانی حمایت می کند.


به گزارش ایرنا مهدی نجابت ، شنبه درجمع پیشکسوتان، فعالان و مقام آوران موسیقی استان فارس بیان داشت: نگرش حوزه هنری فارس در بخش موسیقی، مبتنی برحمایت از تولید آثارفاخراست وبرای تحقق این موضوع به همدلی تمام فعالان این عرصه نیازاست.
وی با اشاره به برگزاری هفت دوره جشنواره موسیقی گروه نوازی درفارس افزود: حضوراستادان برجسته موسیقی کشور در کنار موسیقیدان های جوان و برگزاری نشست های پژوهشی و تخصصی در زمینه موسیقی حرفه ای در کنار جشنواره به واقع نقش مهمی در رشد و پیشرفت هنرمندان جوان موسیقی استان دارد.
نجابت با اشاره به استقرار دبیرخانه هشتمین جشنواره گروه نوازی در حوزه هنری فارس بیان کرد: برای برگزاری مطلوب این جشنواره نیازمند همکاری مسوولان، هنرمندان و دست اندرکاران استان هستیم تا زمینه لازم برای تحقق انتظارات جامعه موسیقی استان فارس فراهم شود.
کارشناس واحد موسیقی حوزه هنری فارس هم دراین نشست گفت:درسال های گذشته، اقدامات و جلسات موثری در زمینه آسیب شناسی جشنواره گروه نوازی با اصحاب موسیقی برگزارشده که حاصل آن برطرف شدن قسمتی از دغدغه های هنرمندان این عرصه بود.
مهدیا علیزاده اضافه کرد:دیدگاه واحد موسیقی حوزه هنری فارس و شورای سیاستگذاری جشنواره گروه نوازی هیچ گاه مبتنی برحذف بخش های این رویداد مهم نبوده، اما در برخی مواقع در مراحل بازبینی، ضعف ساختاری گروه های شرکت کننده وعدم توجه به ابتدایی ترین ملزومات در زمینه اجرای آثار، باعث حذف شده است.
وی ادامه داد: اعلام امتیازبندی ، ارائه کارنامه علمی گروه های شرکت کننده، نگاه تشویقی و حمایتی برای حضور در تمام بخش ها، استفاده ازتمام ظرفیت های موسیقی استان در بخش های مختلف جشنواره و تلاش برای ارتقا کیفیت و پویایی جشنواره هشتم موسیقی گروه نوازی فارس از دغدغه های جدی مسوولان بخش موسیقی حوزه هنری فارس است.
علیزاده بیان کرد: امیدواریم با حمایت مطلوب فعالان موسیقی استان فارس زمینه لازم برای برگزاری مطلوب هشتمین جشنواره موسیقی گروه نوازی فارس فراهم شود.
رییس انجمن موسیقی استان فارس گفت: لزوم آسیب شناسی دقیق و ارائه منابع علمی معتبر و توجه به بخش آموزش برای رشد و ارتقای بخش های محلی، کوبه ای و کلاسیک لازم است.
محسن خباز افزود: امیدواریم با مدیریت و هم افزایی هر چه بهتر میان برگزار کنندگان، گام های موثری برای رشد و ارتقای هشتمین جشنواره موسیقی گروه نوازی فارس برداشته شود.
استاد دانشگاه و فعال موسیقی استان فارس هم گفت: باید به گونه ای برنامه ریزی کرد که جشنواره گروه نوازی دارای محتوای آموزشی مطلوب باشد و فعالیت گروه های شرکت کننده درآینده نیز ادامه داشته باشد.
مسیح افقه اضافه کرد: ارزیابی آثار در تمام مراحل بازبینی و داوری باید براساس دیدگاه های علمی و با هدف تشویق گروه های شرکت کننده باشد تا شرکت کنندگان با انگیزه بیشتر آثار خود را ارائه دهند.ک/2
7382 /679

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




07/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن