تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از مرد يا زن مسلمانى غيبت كند، خداوند تا چهل شبانه روز نماز و روزه او را نپذير...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820436741




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مراسم بدرقه نابینایان به مسابقات فنلاند با حضور هنرمندان


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: مراسم بدرقه نابینایان به مسابقات فنلاند با حضور هنرمندان جامعه > شهری - تعدادی از هنرمندان و اهالی موسیقی در ورزشگاه هرندی با همکاری موسسه فرهنگی هنری «شیدای عشق» و فدراسیون نابینایان و کم بینایان تیم گلبال را برای اعزام به مسابقات فلاند 2014 بدرقه کردند.
ورزش نابینایان مظلومی رئیس فدراسیون گفت: در سال 62 از ناحیه چشم جانباز شدم و در سال 63 به خودم گفتم اگر عرضه داری باید با شرایط جدیدت خوب زندگی کنی.


ورزش نابینایان مظلومی گفت: اوایل در ورزشگاه شیرودی کسی حاضر نبود با یک فرد نابینا کشتی بگیرد اما این مسائل حل شده است و بچه ها در تمام رشته ها حریف تمرینی دارند.


ورزش نابینایان «شهرام عبدلی» حضور تمامی هنرمندان را وظیفه خواند .


ورزش نابینایان فدراسیون نابینایان و کم بینایان مدتی است کار خود را آغاز کرده و از معلولین نیز حمایت می کند.


ورزش نابینایان در تلوزیون ما به جای نشان دادن توانایی های فرد نابینا، یک کار رباتیک نمایش داده می شود درصورتی که بچه ها در خیلی از کارها موفق هستند.


ورزش نابینایان هنرمندانی همچون «سعید پیردوست»، «مجتبی کبیری»، «غلامرضا صنعتگر»، «شهرام عبدلی»، «رضا بنفشه خواه»، «جعفر دهقان» و «محمودرضا قدیریان» حضور داشتند.


ورزش نابینایان کشوری مثل اسپانیا بنیادی ثروتمندتر از بنیاد مستضعفان ما دارد و از مهد کودک تا انتخاب شغل این افراد را عهده دار است.


ورزش نابینایان هنرمندان و دیگراعضای موسسه فرهنگی هنری «شیدای عشق» به تماشای بازی گلبال و فوتبال 5 نفره نابینایان و کم بینایان نشستند و مسابقه تیم ملی گلبال ایران و تیم استان تهران و همچنین مسابقه تمرینی تیم فوتبال را مشاهده کردند .


ورزش نابینایان مظلومی گفت: برخی از شهرستان ها دارای یک سالن ورزشی هستند و خیلی از شهرستان ها همان یک سالن را هم ندارند.


ورزش نابینایان ورزش نابینایان




به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در این مراسم مظلومی رئیس فدراسیون نابینایان و کم بینایان گفت: مردم ما هنوز فرهنگ برخورد با یک فرد نابینا را در استخر ندارند، زیرا احتمال برخورد فیزیکی به طور ناخواسته با فرد نابینا وجود دارد. ما برای تکمیل این مجموعه به استانداری و ادارات مربوطه مراجعه کردیم و درخواست کردیم ادامه کار را به خودمان بسپارند تا با جذب اسپانسر بتوانیم مجموعه را کامل کنیم که متاسفانه موافقت نکردند و هنوز درگیر تکمیل مجموعه هستیم.    
عکسها: دلارام غفراني
47232



جمعه 6 تیر 1393 - 23:00:50





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 106]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن