تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 30 مرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس خداى عزوجل را اطاعت كند خدا را ياد كرده است، هر چند نماز خواندن و روزه گرفتن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1811812044




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افشاگری زنانه، این بار علیه خلبان!


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: افشاگری زنانه، این بار علیه خلبان!


دو خبرنگار نیوزیلندی مدعی شدند توانسته‌اند مصاحبه‌ای اختصاصی با «فائزه خانم مصطفی خان» همسر «زهاری احمدشاه»، خلبان پرواز ۳۷۰ هواپیمایی مالزی ترتیب دهند که می‌تواند ابعاد جدیدی از سرنوشت مرموز پرواز ۳۷۰ را فاش کند. به گزارش سرویس وب گردی پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، «فائزه خانم مصطفی خان» همسر و احتمالا بیوه «زهاری احمدشاه»، خلبان پرواز 370 هواپیمای مالزیایی از زمان وقوع این حادثه تا کنون از انظار عمومی خود را پنهان کرده اما اکنون دو خبرنگار نیوزیلندی می‌گویند توانسته‌اند از طریق برادرش با وی ارتباط گرفته و مصاحبه‌ای ترتیب دهند که احتمالا به حل معمای مرموز هواپیمای مالزیایی کمک کند.
این دو خبرنگار «جئوف تیلور»، جانشین سردبیر روزنامه «وایکاتو تایمزِ» نیوزیلند و «اوان ویلسون»، یک خلبان پروازهای تجاری هستند.
تیلور می‌گوید: با گذشت سه ماه و اندی از ناپدید شدن هواپیمای مالزیایی تا کنون، هیچ‌ کس نتوانسته‌ با همسر «زهاری احمدشاه» تماس برقرار کند.
یکشنبه گذشته رسانه‌های مالزی خبری را منتشر کردند و در آن خلبان را متهم اصلی در پرونده پرواز 370 مالزی معرفی کردند اما مقامات این کشور، این اخبار را بلافاصله‌ رد کردند. با این حال تیلور و نیلسون مدعی شدند همسر احمدشاه به صراحت انگشت اتهام خود را به سمت خلبان و کمک خلبان نشانه رفته است.
انگشت اتهام همسرخلبان هواپیمای مالزی به سوی شوهرش
بنابر ادعای این دو خبرنگار که به گفته خودشان در حال انتشار نخستین کتاب جامع درباره پرواز 370 مالزی هستند، فائزه به آنها گفته است آخرین مکالمات دریافتی از هواپیما توسط برج مراقبت با مضمون «شب بخیر پرواز 370 مالزی» صدای همسرش بوده است.   این جمله درست اندکی پس از ناپدید شدن هواپیمای مالزیایی مخابره شده و پس از آن، هواپیما به جای ادامه مسیر معین خود به سمت پکن، راه به سوی مکان نامشخص برفراز اقیانوس هند در پیش گرفته که دلیل آن هنوز برای ماموران تجسس مشخص نیست.
به گزارش پایگاه خبری اینکوئیزیتر، تا پیش از این تصور بر این بود که این جمله توسط «فریق عبدالحمید»، کمک خلبان هواپیمای مالزیایی مخابره شده است اما ماموران تحقیق بلافاصله از این اظهارنظر عقب نشینی کرده و گفتند به درستی مشخص نیست که گوینده این پیام کیست. با این حال اگر بنابر ادعای این خبرنگاران و همسر زهاری احمدشاه این صدا متعلق به زهاری باشد، نشان‌دهنده سوء‌نیت خلبان در تغییر مسیر هواپیما است.
تیلور گفت: بسیار خرسندیم که توانسته‌ایم تائید همسر خلبان را درباره اینکه این پیام با صدای همسرش مخابره شده را بگیریم؛ این یک موفقیت بزرگ است، زیرا تا کنون گوینده این پیام نامشخص باقی مانده است.
روزنامه «وایکاتو تایمز» نتیجه‌گیری کرد هر آنچه بر هواپیمای مالزی گذشته یک حادثه نبوده، بلکه انگشت اتهامات به سمت خلبان نشانه رفته است. افزون بر این، فایل‌های پاک شده در برنامه شبیه ساز پرواز که در منزل زهاری احمد شاه کشف شده نیز نشان می‌دهد وی در حال آزمایش پرواز در مسیر اقیانوس هند بوده است.


جمعه ۶ تیر ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن