تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مومن برای مومن برکت و برای کافر، اتمام حجت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820079844




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار ری: همه ظرفیت های جامعه باید در خدمت به مردم باشد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فرماندار ری: همه ظرفیت های جامعه باید در خدمت به مردم باشد شهرری - ایرنا - فرماندار شهرستان ری گفت: همه ظرفیت های جامعه و کشور باید در خدمت به مردم باشد و مسوولان بطور جدی به آن توجه و اهتمام داشته باشند.


ˈهدایت الله جمالی پورˈ روز جمعه در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه شهرستان ری در جمع نمازگزاران بیان کرد: در 24 خرداد سال گذشته مردم با حضوری پرشور پای صندوق های رای آمدند و فردی را به عنوان رییس جمهوری این کشور انتخاب کردند که سالها از پیش از انقلاب و پس از آن در خدمت نظام و ولایت فقیه بوده و است.
وی افزود: کارنامه یک سال گذشته دولت نشان می دهد که دولت یازدهم متعلق با هیچ جناحی نیست و دولت در مسیر ولایت گام بر می دارد و تمامی مدیرانی که در نقاط مختلف کشور خدمت می کنند در این راستا گام برداشته و از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.
فرماندار شهرستان ری تصریح کرد: در این شهرستان نیز به سهم خود تلاش خواهیم کرد تا در مسیری که برای رشد و تعالی کشور و مردم مشخص شده است، گام برداریم.
وی ادامه داد: دولت یازدهم مهمترین بحثی را که ابتدا در دستور کار قرار داده است و در این راستا گام های عملی بسیار خوبی در جهت رفاه عموم جامعه نیز برداشته است، بهداشت و درمان مردم است.
جمالی پور تاکید کرد: دولت در بخش اشتغال جوانان نیز گام های خوبی را برداشته است، زیرا یکی از مشکلات کنونی جامعه بحث اشتغال جوانان است که باید زودتر حل شود.
وی تداوم موفقیت در شرایط کنونی را اتحاد و همدلی هر چه بیشتر میان مسوولان عنوان کرد و افزود: موفقیت دولت با همدلی همه مسوولان میسر می شود و همه باید بدانند که این دولت متعلق به شخص یا گروهی خاص نیست پس با یاری مردم و همه مسوولین نظام خواهیم توانست بر مشکلات مختلف سیاسی و اقتصادی فائق شویم. فرماندار ری افزود: دشمنان می خواهند با ایجاد تفرقه در بین مردم و مسوولان به اهداف شوم خود برسند و ما باید هوشیار باشیم و آگاهانه عمل کنیم.
جمالی پور بیان کرد: دولت یازدهم به منظور موفقیت در اهداف خود را ملزم به حرکت در مسیر منویات رهبری می داند.
تهرام/1914/1457/

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




06/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 103]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن