تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، كتاب خدا و بهترين روش، روش پيامبر صلى‏لله‏ عليه ‏و ‏آله و بدترين ام...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819805940




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مطبوعات فرانسه/ اهانت نویسنده فرانسوی به اسلام


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:



مطبوعات فرانسه/ اهانت نویسنده فرانسوی به اسلام
دیوان عالی کشور فرانسه به تازگی حکم به اخراج یک زن کارمند به جرم رعایت حجاب اسلامی داد.



به این مطلب امتیاز دهید

  به گزارش سرویس بین الملل جام نیوز، مطبوعات فرانسوی امروز و روز گذشته عناوین زیر را در صدر اخبار خود قرار دادند:     روزنامه لو پوآن (Le Point): یک نویسنده فرانسوی در مصاحبه با لو پوآن با تایید حکم دیوان عالی این کشور گفت: با اسلام رادیکالی باید رادیکالی رفتار کرد! دیوان عالی کشور فرانسه به تازگی حکم به اخراج یک زن کارمند  به جرم رعایت حجاب اسلامی داد.  

    روزنامه لو فیگارو (Le Figaro): آیا در ماه جولای، توافق نهایی میان 5+1 و ایران حاصل می شود؟ قدرتهای بزرگ دنیا سعی دارند تا قبل از 20 جولای، بر سر مسئله هسته ای ایران به توافق قطعی با این کشور برسند. توافقی که صلح آمیز و عاری از سلاح بودن انرژی هسته ای ایران را در مقابل حذف تحریم ها تضمین کند.  

    روزنامه لو پاریزین (Le Parisian): آمار افراد جویای کار در ماه می به 24800 نفر رسید و جمعا 3.4 میلیون نفر از مردم فرانسه بیکاراند. وزارت کار فرانسه در بیانیه ای، ارقام بیکاری را خوب ندانسته است. بر اساس آمار 3388900 جویای کار در فرانسه وجود دارد و این رقم ماه به ماه در حال افزایش است.  

    روزنامه لو موند (Le Monde): نخست وزیر عراق در دیدار با ولیام هیگ گفته است: او طرفدار راه حل سیاسی برای حل بحران عراق است. نوری المالکی گفت: ما نیاز داریم در دو خط موازی حرکت کنیم: اولین کار در عملیات نظامی و دوم، تداوم روند سیاسی. او دستور برگزاری نشست ویژه مجلس برای تشکیل دولت را صادر کرده است. این جلسه قرار است در اول جولای برگزار شود؛ همگرایی منافع اسرائیل با برخی از کشورهای عربی [به اصطلاح] میانه رو در مسئله عراق به این دلیل است که بی ثباتی در منطقه، تهدیدی برای ایران است و احتمال سرایت آن از سوریه و عراق به کشورهای همسایه وجود دارد.  

    روزنامه لیبراسیون (Libération): وکلای دیودونه، طنز پرداز ضد صهیونیست، توانستند به استناد اصل برائت و دیگر شواهد قضایی، او را به صحنه ی تئاتر بازگردانند. پیش تر، تئاترهای دیودونه به جرمی که با عنوان یهودی ستیزی در غرب شناخته می شود،  ممنوع شد. هم اکنون او به دلیل اتهامات مختلف،جریمه ی زیادی به دادگاه قرانسه بدهکار است.  

 




۰۶/۰۴/۱۳۹۳ - ۱۲:۵۰




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن