تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819854451




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وجود امنيت سرمايه را جذب مي کند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۵ تير ۱۳۹۳ (۲۱:۲ب.ظ)
نايب رئيس خانه صنعت و معدن ايران : وجود امنيت سرمايه را جذب مي کند کشور ما از نظر امنيت فيزيکي حرف اول را در منطقه مي زند.
به گزارش خبرگزاري موج، نايب رئيس خانه صنعت و معدن ايران در همايش استاني بزرگداشت روز ملّي صنعت و معدن که در دانشگاه آزاد اسلامي واحد زنجان برگزار شد، با اشاره به لزوم برقراري امنيت لازم جهت جذب سرمايه گذار گفت: کشور ما از نظر امنيت فيزيکي حرف اول را در منطقه مي زند و سرمايه گذار دنبال امنيت است.
معراج محرابي افزود: علاوه بر امنيت فيزيکي در جامعه، بايد امنيت روحي و رواني را هم فراهم کنيم، تا سرمايه گذار با آرامش خاطر نسبت به سرمايه گذاري اقدام و توليد ثروت کند.
وي با بيان اينکه توليد ثروت در جامعه، بذل و بخشش فراوان را به دنبال خواهد داشت، گفت: رابطه بذل و بخشش با توليد ثروت، در کشور ما بسيار چشمگير است و ريشه در دين و اعتقادات ما دارد.
نايب رئيس خانه صنعت و معدن ايران با اشاره به اينکه فقر و ايمان رابطه تنگاتنگي باهم دارند، گفت: اگر فقر از يک در وارد شود، ايمان از در ديگر خارج مي شود. بنا براين خانواده اي که تأمين نشود، دست به هر کاري مي زند.
محرابي با تأکيد بر لزوم آماده سازي بستر سرمايه گذاري افزود: با اصلاح قوانين دست و پاگير و رفع تحريم هايي که دولت سعي در مرتفع نمودن موانع آن دارد، اثراتش را در آينده خواهيم ديد.
وي با اشاره به اهميت توجه مسئولان و مديران به سرمايه گذاران، گفت: اگر ما سربازان نظام اقتصادي در جبهه ي مقدم فعال نباشيم و اگر مديران ارشد جامعه به قشرسرمايه گذار توجه نکنند اين قشر شکست خواهند خورد.
نايب رئيس خانه صنعت ومعدن افزود: به دنبال شکست اقتصادي، شکست نظامي و سياسي هم حتمي مي شود.
معراج محرابي لازمه توسعه جامعه اقتصادي را اصلاح زير ساخت ها عنوان کرد.
وي با تأکيد بر حفظ سرمايه گذاران ، گفت : اگر سرمايه گذاران را در شهر و استان خود ماندگار نکنيم به جاي ديگر خواهند رفت و بايد در اين برهه از زمان با همّت خود به کمک دولت تدبير و اميد بشتابيم تا توسعه اقتصادي را عملي کنيم.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن