تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):وصول به خداوند عزوجل سفری است که جز با عبادت در شب حاصل نگردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819010364




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجرای طرح امنیت اجتماعی از اولویت های پلیس قزوین است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

اجرای طرح امنیت اجتماعی از اولویت های پلیس قزوین است قزوین - ایرنا- جانشین فرمانده ناجا استان قزوین گفت: پیشگیری از وقوع جرم و اجرای طرح امنیت اجتماعی از اولویت های ماموران این نیرو در استان قزوین است.


به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی ناجا استان قزوین، سرهنگ ˈغلامحسین داراییˈ در آغاز رزمایش رزمایش و در آستانه فرارسیدن ماه مبارک رمضان افزود: رسالت بزرگ امروز ماموران ناجا استان تامین امنیت و آرامش در جامعه برای شهروندان است.
وی، امنیت را مطلوبیتی برای همه آحاد جامعه دانست و اظهارکرد: برای برقراری این مهم همه سازمانها، ارگانها و مردم سهیم هستند، چرا که امنیت یک تولید اجتماعی محسوب می شود.
این مسوول با اشاره به تعامل مطلوب مردم و پلیس گفت: امسال 40 درصد از تماس های مردم با سامانه 197 پلیس، بخاطر تقدیر از زحمات نیروی انتظامی بوده است.
سرهنگ دارایی، در ادامه هدف از برگزاری این رزمایش را برخورد با سارقین، اراذل و اوباش، معتادین پرخطر و همچنین توزیع کنندگان مواد مخدر در استان اعلام کرد.
این مسوول خاطرنشان کرد: در این طرح ناجا با همه توان نقاط آلوده استان را پاکسازی و امنیت مطلوبی را بیش از پیش برای مردم رقم خواهد زد.
رزمایش رمضان با هدف اجرای مرحله دوم ارتقای امنیت اجتماعی در استان قزوین آغاز و به مدت دو هفته ادامه دارد.
7391/ 614

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




05/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن