تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را به غير از زبان خود، دعوت كنيد، تا پرهيزكارى و كوشش در عبادت و نماز و خوبى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821007698




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دکه ها و آلاچیق های نوار ساحلی گیلان ساماندهی شوند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

دکه ها و آلاچیق های نوار ساحلی گیلان ساماندهی شوند رشت - ایرنا - دبیر ستاد ساماندهی سواحل و تفرجگاه های ساحلی گیلان بر ضرورت ساماندهی دکه ها و آلاچیق های موجود در نوار ساحلی استان تأکید کرد.


ˈیونس رنجکشˈ روز پنجشنبه در حاشیه بازدید میدانی اعضای ستاد سلامت دریای رشت از سواحل دریای این شهرستان در گفت وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: به دلیل عدم برنامه ریزی در گذشته، اکنون شاهد حضور افراد مختلفی در نوار ساحلی استان هستیم که با ایجاد دکه ها و آلاچیق های غیرقانونی، ضمن تصرف منابع طبیعی مشکلات اجتماعی و فرهنگی را هم ایجاد کرده اند.
وی اضافه کرد: ما به دنبال حذف هیچ فرصتی در سواحل نیستیم اما به شدت خواستار ساماندهی اینگونه فعالیت ها در راستای حفظ سلامت دریا در مباحث مختلف فرهنگی، اجتماعی و خدماتی می باشیم.
به گفته رنجکش؛ بر این اساس جلسات مختلفی تاکنون تشکیل و به ضرورت ساماندهی سواحل استان با توجه به اینکه این موقعیت ها از ظرفیت های سرمایه گذاری در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی استان هستند، تأکید شده است.
وی ادامه داد: یکی از بایسته های ساماندهی در سواحل شهرستان رشت، وضعیت مناطقی چون حاجی بکنده است که باید از وضعیت نامناسب فعلی خارج شود.
رنجکش اظهار داشت: ساماندهی مناسب دکه ها و آلاچیق های این منطقه که مسوولان شهرستان هم بر روی آن تأکید دارند، از ضرورت هایی است که می تواند ضمن فراهم آوردن زمینه های بهتر استفاده از مزایای مختلف اقتصادی ساحل برای ساکنان فرصتی برای توسعه این منطقه شود.
دبیر ستاد ساماندهی سواحل و تفرجگاه های ساحلی گیلان افزود: یکی از مشکلات در حوزه بروز ناهنجاری ها، نظارت ناکافی بر فضای تولید ناهنجاری و اقدامات پیشگیرانه است که مسئولین مربوطه باید نسبت به آن حساس تر باشند تا هزینه های اقدامات کاهش یابد.
استان گیلان حدود 300 کیلومتر نوار ساحلی دارد که 22 کیلومتر آن از جفرود پایین تا زیباکنار، سواحل شهرستان رشت است.ک/3
7295/695

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




05/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن