تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین چیزی که بنده بعد از شناخت خدا به وسیله آن به درگاه الهی تقرب پیدا می کند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819442696




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راه شهدا ایستادگی در هدف، دشمن شناسی و مقاومت در برابر شیاطین است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

معاون اول قوه قضاییه: راه شهدا ایستادگی در هدف، دشمن شناسی و مقاومت در برابر شیاطین است شهریار- ایرنا- معاون اول قوه قضاییه گفت: امروز ادامه راه شهیدان ایستادگی در هدف، دشمن شناسی، دشمن ستیزی و مقاومت در برابر شیاطین عالم است.


حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی شامگاه چهارشنبه در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفت تیر و شهید مهندس هادی امینی، در شهر وحیدیه شهریار، افزود: رسانه های دشمن برای از بین بردن ایمان و اراده ملت ایران یک جنگ نرم آغاز کردند که این جنگ نرم باورها و اعتقادات ما را هدف قرار می دهد.
وی ادامه داد: برگزاری یادواره های شهدا، باورها و اعتقادات ما را در برابر تهاجم دشمن محکم می کند .
حجت الاسلام رئیسی اظهار کرد: در کره زمین کم نیستند آنهایی که خونشان ریخته می شود، اما سووال این است که کدامین خون، خون مقدس است.
وی افزود: ما در تمام عالم یک قدیس داریم آن هم ذات مقدس حضرت حق است و هیچ چیز مقدس در عالم تکرار نمی شود مگر در ارتباط با قدوس .
معاون اول قوه قضاییه گفت: اگر حکومتی در جهان مقدس می شود، ارتباط با قدوسیت پیدا می کند و اگر بسیجی مقدس می شود، چون ارتباط با قدوس دارد.
رئیسی اظهار کرد: در عالم خیلی ها نبرد می کنند و کشته می شوند، اما ارتش ما مقدس است چون با همه ارتش های عالم تفاوت دارد و علتش قدیسیت در پرتو با قدوس است، چرا که حرکت ارتش و دفاع او برای خدا است .
حجت الاسلام و المسلمینˈ عبدالکریم شائق ˈ امام جمعه شهر وحیدیه نیز در این آیین گفت: مردم مؤمن و ولایت مدار این شهر در طول هشت سال دفاع مقدس 105 شهید والا مقام و از جمله شهید مهندس ˈهادی امینیˈ از شهدای هفتم تیر و 95 جانباز ایثارگر تقدیم انقلاب اسلامی کرده است .
وی گفت: حضور پرشور آحاد مردم در یادواره شهدا، نشانگر عشق و علاقه ملت به آرمان امام راحل و شهدا و رهبر معظم انقلاب است .
در این مراسم خانواده معظم شهدا، حسین گروسی نماینده مردم شهرستانهای شهریار، ملارد و شهر قدس، فرماندار شهرستان شهریار، فرماندهان نظامی و انتظامی، بسیجیان و اقشار مختلف مردم حضور داشتند .
شهرستان شهریار در طول هشت سال دفاع مقدس 950 شهید و دو هزار و یک صد نفر جانباز تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
م7409/ 699/ 605

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




05/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن