تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سه چیز از نشانه های یقین هستند: کوتاهی آرزو، اخلاص در عمل، بی رغبتی به دنیا
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819641849




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون رییس جمهوری وارد اصفهان شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

معاون رییس جمهوری وارد اصفهان شد اصفهان- ایرنا- معاون رییس جمهوری و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، صبح پنجشنبه به منظور افتتاح چند طرح و بازدید از مراکز تاریخی اصفهان، وارد این شهر شد.


به گزارش ایرنا، رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در سفر یک روزه به اصفهان، در آیین افتتاح بزرگترین موزه مردم شناسی شرق اصفهان در شهر «محمد آباد جرقویه» و در محل قلعه تاریخی این شهر شرکت و از میدان امام خمینی (ره) اصفهان نیز دیدن می کند.
سلطانی فر بعد از ظهر پنجشنبه در نشستی مشترک با خبرنگاران و انجمن های فعال بخش گردشگری استان اصفهان حضور خواهد یافت و پس از آن موزه شهر اصفهان را افتتاح خواهد کرد.
وی همچنین در مراسم افتتاح کاروانسرای عباسی (مادر شاه) در منطقه «مورچه خورت» در 35 کیلومتری شهر اصفهان شرکت می کند.
این مجموعه توسط بخش خصوصی مرمت و تغییر کاربری داده شده است.
استان اصفهان یکی از قطب های گردشگری کشور و شهر اصفهان از شهرهای گردشگر پذیر دنیا شناخته شده است.
استان اصفهان دارای دو هزار اثر تاریخی شناسایی شده، سه اثر ثبت شده در فهرست جهانی سازمان یونسکو شامل میدان امام خمینی(ره)، باغ فین کاشان ( و باغ موزه چهلستون به عنوان باغ ایرانی) و مسجد جامع عتیق است.
استان اصفهان همچنین آیین سنتی قالیشویان مشهد اردهال و بافت فرش کاشان را نیز در فهرست میراث معنوی جهان به ثبت رسانده است.
سلطانی فر نخستین سفر استانی خود را دوم فروردین با بازدید از چادرهای ستاد هماهنگی خدمات سفر، پایگاه های امدادی جمعیت هلال احمر و کیوسک های نیروی انتظامی دلیجان در استان مرکزی آغاز کرد.
این سفر دومین سفر معاون رییس جمهوری و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به استان اصفهان است.
وی همچنین به استانهای لرستان، ایلام، هرمزگان، کرمان، خراسان رضوی، همدان، فارس، مرکزی، کرمانشاه، خوزستان و خراسان شمالی سفر کرده است.
جذب 20 میلیون گردشگر تا سال 1404شمسی، تبدیل ایران به مهمترین کانون گردشگری حلال، برنامه ریزی برای رسیدن به اهداف تعیین شده چشم انداز بیست ساله نظام، رفع موانع گردشگری، تقویت و ارتقای زیرساخت های اقامتی و حمل و نقل گردشگری، تقویت و رونق گردشگری پزشکی، برنامه ریزی برای بهره وری هرچه بیشتر و کامل تر از قابلیت های گردشگری، بناهای تاریخی و جاذبه های گردشگری کشور از مهمترین برنامه های سلطانی فر برای توسعه و تقویت گردشگری کشور عنوان شده است.
ت/7135/ 607/546

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




05/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن