تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به خداوند امیدوار باش، امیدی که تو را بر انجام معصیتش جرات نبخشد و از خداو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801190939




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون عقیدتی سیاسی ارتش: اقدامات داعش در راستای منافع آمریکا است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

معاون عقیدتی سیاسی ارتش: اقدامات داعش در راستای منافع آمریکا است گنبدکاووس- ایرنا- معاون سیاسی سازمان عقیدتی، سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: اقدامات تروریستی گروهک داعش در راستای منافع آمریکا و صهیونیسم است.


به گزارش ایرنا ، سرهنگ ˈمحمد اکرمی نیاˈ روز چهارشنبه در جمع نیروهای پایور و وظیفه سربازخانه شهید سرلشگر اسداللهی گنبدکاووس افزود: این گروه بنا به اعلام سازمان ملل یک دسته تروریستی هستند و همه قواعد بین المللی را زیرپا گذاشته اند.
وی ادامه داد: دشمنان مسلمین با سوء استفاده از اقدامات این گروه، جنگ با آنها را جنگ بین شیعه و سنی جلوه می دهند.
وی در مورد دلیل حمایت آمریکا و ارتجاع عرب منطقه از گروهک داعش نیز گفت: آمریکا و برخی کشورهای حوزه خلیج فارس به دنبال گرفتن امتیاز از دولت عراق هستند.
اکرمی نیا، وارد کردن فشار به ایران را یکی دیگر از اهداف آمریکا در حمایت از این ترویست ها عنوان کرد و گفت: در سال های اخیر این گروه در جنگ با ارتش سوریه و امروز با ارتش عراق به دنبال تضعیف نیروهای مسلح کشورهای اسلامی هستند.
وی، مخدوش کردن چهره اسلام را یکی دیگر از هدف های راه اندازی گروه های تکفیری مانند داعش اعلام کرد و افزود: برای این ها شیعه و سنی فرقی ندارد، آنها با مسلمانان واقعی مخالف هستند.
معاون سیاسی سازمان عقیدتی و سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مورد گفت و گوهای ایران با کشورهای 5 + 1 نیز اظهارکرد: در جریان توافق شش ماهه قرار شد دو طرف اقداماتی را انجام دهند تا در پایان آن نسبت به انعقاد توافق جامع اقدام شود.
وی گفت: ایران به تعهداتی که در جریان این توافق داده بود عمل کرد و گروه مقابل نیز اقداماتی را انجام داد.
معاون سازمان عقیدتی،سیاسی ارتش با بیان پیشینه مذاکرات ایران با تروئیکای اروپایی افزود: آنها می خواستند ایران تمام فعالیت های هسته ای را تعطیل کند، اما امروز سانتریفیوژهای ایران در حال فعالیت است.
اکرمی نیا افزود: گروه مقابل و بخصوص آمریکا برای توافق جامع خواسته هایی فراتر از قبل دارد و به همین خاطر تهیه پیش نویس توافق جامع تاکنون ممکن نشده است.
وی با استناد به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: موضوع هسته ای برای آمریکائی ها بهانه ای بیش نیست، زیرا تحریم ایران قبل از این موضوع نیز از سوی آمریکایی ها انجام شده بود.
به گفته وی، آمریکایی های می خواهند برای مردم ایران این گونه القا کنند که اساسا پیشرفت با استقلال جمع نمی شود و اگر مردم ایران پیشرفت می خواهند باید دست از استقلال خود بردارند.
اکرمی نیا گفت: یکی از شعارهای اصلی مردم ایران در جریان انقلاب اسلامی استقلال بوده است که امروزه به آن دست یافته اند و به هیچ وجه آن را از دست نخواهند داد.
وی گفت: جمهوری اسلامی ایران ثابت کرده که استقلال با پیشرفت امکان پذیر است و رشد علمی صورت گرفته در رشته های مختلف، موید این امر می باشد.
سرهنگ اکرمی نیا همچنین روز چهارشنبه در پادگان نوده ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز در این خصوص در جمع نیروهای مستقر در این پادگان سخنرانی کرد.
600

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




04/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن