تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخن گفتن درباره حق، از سكوتى بر باطل بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801627714




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سه نخبه مهارتی آذربایجان غربی در جشنواره ملی کارآفرینان تجلیل شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

سه نخبه مهارتی آذربایجان غربی در جشنواره ملی کارآفرینان تجلیل شدند ارومیه - ایرنا - مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان غربی از حضور و تجلیل سه نخبه مهارتی استان در نخستین جشنواره ملی کارآفرینان خبر داد.


کرم جمشیدی فرد روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این جشنواره با عنوان ˈاستعداداهای برتر مهارتی با رویکرد اقتصاد مقاومتی و مدیریت جهادیˈ امروز در دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار شد.
وی اظهار کرد: داود محمدی، سجاد بابایی و عطا قادر از نخبگان مهارتی استان در حرفه های برق و رباتیک، تاسیسات الکترونیکی و تولید بردهای الکترونیکی بودند که در این جشنواره از آنها تجلیل به عمل آمد.
وی اضافه کرد: اختراع، برگزیدگان المپیادهای مهارتی، تالیف و پژوهش، سوابق آموزشی، تدوین استانداردها و کارآفرینی با مدل بازار محور از جمله شاخص های برگزاری این جشنواره مهارتی در کشور به شمار می رود.
وی اظهار کرد: جشنواره کارآفرینان و استعدادهای برتر مهارتی فرصتی برای تجلیل نخبگان فنی و مهارتی و شناسایی استعدادهای درخشان جوانان نخبه با روحیه جهادی در عرصه مدیریت جهادی است.
مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان غربی ادامه داد: برگزاری چنین جشنواره هایی می تواند موجب دلگرمی و ارج نهادن به جامعه نخبگان کشور شود که امیدواریم روز به روز فعالیت های بیشتری در این خصوص صورت گیرد.
آذربایجان غربی یکی از استانهای برتر کشور در حوزه مهارتی به شمار می رود و تاکنون توانسته است افتخارات زیادی را در این عرصه به دست آورد و مدالهای متعددی را در این خصوص در مسابقات ملی و بین المللی مهارت به دست آورده است.
8136/581

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




04/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 129]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن