تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هيچ باطلى نيست كه در برابر حق بايستد مگر آن كه حق بر باطل چيره مى شود و اين سخن خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819165684




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سازمان نظام دامپزشکی باید نقش خود را در تولید محصول سالم بخوبی ایفا کند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > قزوین صفری:
سازمان نظام دامپزشکی باید نقش خود را در تولید محصول سالم بخوبی ایفا کند
قزوین- خبرگزاری مهر: رئیس سازمان نظام دامپزشکی کشور گفت: استفاده از ظرفیت تخصصی 31 هزار عضو سازمان در کنار مدیریت هوشمندانه، تعامل و همکاری استانها با برنامه ریزی مدون می تواند برنامه چشم انداز توسعه را محقق کند.



به گزارش خبرنگارمهر، همایش سراسری روسای شوراهای نظام دامپزشکی سراسر کشور روز چهارشنبه با حضور محمدرضا صفری رئیس سازمان نظام دامپزشکی کشور، در سالن باغستان جهاد کشاورزی قزوین برگزار شد. محمدرضا صفری در این همایش گفت: اگر علم و عمل تلفیق شده و از دانشگاه در صنعت و کشاورزی و تولید استفاده بهینه شود می توان امیدوار بود به نتایج بهتری دست یافت و اهداف پیش بینی شده را محقق کرد. وی افزود: در توسعه کشور همه باید نقش خود را بخوبی ایفا کنند و حضور افراد فرهیخته در نظام دامپزشکی می تواند ما را در دستیابی به برنامه چشم انداز که باید کشور اول آسیای جنوب غربی باشیم یاری کند. صفری بیان کرد: تحقق ایرانی مجازی و بازسازی بخشی از امور برای توسعه پایدار و رقابت با کشورهای چین، روسیه و هند که ابرقدرت های آینده خواهند بود در کنار برزیل و آفریقای جنوبی که توسعه جدی را سرلوحه کار خود دارند ایجاب می کند رشد اقتصادی را تجربه کنیم. رئیس سازمان نظام دامپزشکی کشور یادآورشد: در حالی که باید رشد هشت درصدی را تجربه می کردیم در پایان برنامه پنجم تنها رشد سه درصدی تجربه شد و در 10 سال آینده برای جبران عقب ماندگی ها باید رشد 12.3 درصدی تجربه شود که کار سنگینی است و به سادگی رخ نمی دهد. با کمبود اعتبارات تنها لازم است دست در دست هم دهیم و با استفاده از همه ظرفیت های بخش خصوصی و دولتی به اهداف خود دست یابیم.

ظرفیت 31 هزار نفری اعضاء سازمان نظام دامپزشکی قابل توجه است

وی گفت: وقتی با منابع محدود آبی و کاهش کیفیت خاک مواجهیم لازم است برای تامین علوفه، تغذیه دام، گوشن و پروتئین کشور فکر اساسی شود تا بتوان با انتقال دانش به تولید محصول سالم رسید.

صفری تصریح کرد: فرهیختگان جامعه که بخشی از آنها در سازمان نظام دامپزشکی هستند باید دست در دست هم داده و خود را باور کنند و برای عبور از بحرانها برنامه داشته باشند و اگر اعتماد به نفس داشته باشیم می توانیم از ظرفیت 31 هزار نفر اعضاء برای انجام کارهای بزرگ استفاده مطلوب کنیم.

وی بیان کرد: باید دامپزشکی نقش خود را در تولید محصول سالم بخوبی ایفا کند و اگر می خواهیم در توسعه نقش خود را ایفا کنیم باید اندیشه های خود را به شاخص تبدیل کرده و محصول سالم تولید کنیم و زمینه کاهش تلفات طیور را گام به گام فراهم کنیم و جایگاه خود را ارتقاء بخشیم. صفری اظهارداشت: سازمان نظام دامپزشکی فراز و نشیب های زیادی را طی کرده و نقاط قوت زیادی هم دارد که نیاز است نقاط ضعف که آسیب رسان خدمات بود شناسایی و برطرف شود و تهدیدات را به فرصت تبدیل کنیم. این مسئول بیان کرد: مسائلی که پیرامون نظام رخ داده و گاهی برخی کارها به افت جایگاه منجر شده شرایطی را ایجاد کرده تا امروز تصمیم جدی تر گرفته شود. باید نگاه به سازمان برای کمک به توسعه و تولید تقویت شود که در این زمینه باید اشکالات ساختاری در قوانین و تشکیلات مورد بازنگری قرار گیرد تا بتوان سطح بالاتری را در نظام ایجاد کرد. وی افزود: در دوره مدیریت جدید باید دست به دست هم دهیم و یک دوره با نشاط را رقم بزنیم و جایگاه بهتری را کسب کنیم که امروز بستر و شرایط کار مهیا شده و به استانها تکیه خواهیم کرد تا با هماهنگی با شورای مرکزی تصمیمات درست گرفته و اجرایی کنیم. صفری اظهارداشت: سازمان نظام دامپزشکی مجموعه تاثیرگذار و بزرگی است که به عنوان خانواده ای بزرگ می تواند با وحدت رویه در استانها به قدرتی بزرگ تبدیل شود لذا در فصل جدید کاری از سرمایه های گذشته صیانت و با کمک استانها با شتاب بیشتری جلو خواهیم رفت.

بررسی مشکلات در کمیته های کاری

این مسئول از تشکیل کمیته های کاری و تخصصی در همایش یاد کرد و اظهارداشت: در کمیته های کاری تخصصی لازم است چالش ها، مشکلات، راهکار و پیشنهادها برای پیشبرد بهتر امور مطرح شود و مورد بررسی کارشناسی قرار گیرد تا در سیاست گذاری و تصمیم گیری ها مورد توجه قرار گیرد تا بتوان در مسیر سیاست های دولت تدبیر و امید با مدیریتی هوشمندانه و تعامل و همکاری با همه اعضاء، دولت، تولیدکنندگان، بهره برداران و مصرف کنندگان به نتایج کاربردی رسید.

طباطبایی: توسعه ارتباطات رسیدن به اهداف را تسریع می کند

در ادامه امیر حسین طباطبایی استاد دانشگاه در خصوص اهمیت توسعه ارتباطات اظهارداشت: اگر هماهنگی مناسب در یک سازمان ایجاد شود با توسعه ارتباطات می توان از ظرفیت های موجود در بخش دولتی و خصوصی بیشترین استفاده را برای رسیدن به اهداف کرد. وی افزود: تعامل و ارتباط با دیگران می تواند زمان رسیدن به برنامه ها را در سیستمی که بوروکراسی و مقررات دست و پاگیر آزاردهنده است کاهش دهد لذا با حذف سلسله مراتب می توان به کارها شتاب بخشید. طباطبایی بیان کرد: باید ارتباطات با یکدیگر تقویت و نزدیکتر شود تا بتوان از ظرفیت عظیم 31 هزار نفری اعضاء استفاده مطلوبی کرد و کارها را به سرانجام رساند و توسعه ارتباطات لازم است با زیرمجموعه های بیرونی ارتباط بهتری برقرار کند تا در این شرایط هم نتایج خوبی گرفت. این استاد دانشگاه و فعال موفق اقتصادی یادآورشد: داشتن روابط خوب با مسئولان و تامین زیرساختها می تواند ما را در رسیدن به اهداف موفق کند و فرازونشیب ها را به حداقل برساند و کار را تسهیل کند. در ادامه با تشکیل کارگروههای تخصصی مسائل درون سازمانی مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفت.


۱۳۹۳/۴/۴ - ۱۳:۰۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن